ما بهترین هتل های دبی را برای شما آورده ایم

شنبه 19 فروردين 1402
9:45
A125

دبی یکی از شهرهای امارات متحده عربی است که به عروس خاورمیانه معروف است. در طول 50 سال گذشته، این شهر به قدری تغییر کرده و تغییر کرده است که هر ساله میلیون ها گردشگر از نقاط مختلف به آنجا می روند. شهر دبی ساختمان های منحصر به فردی مانند برج خلیفه، ساحل زیبا و صحرای سفید دارد که در هیچ کجای دنیا شبیه به هم نیستند. قبل از سفر به دبی، باید نکات مهمی را بدانید که در ادامه به تفصیل بیان می شود.


آب و هوای شهر دبی در فصول مختلف سال

یکی از مهم ترین نکاتی که قبل از سفر به دبی باید به آن توجه کرد، آب و هوای شهر است. شهر دبی در سمت پایین خط استوا قرار دارد و در طول سال در این شهر باران نمی بارد. بنابراین، این کشور دارای آب و هوای گرم و مرطوب است، این نوع آب و هوا می تواند باعث ایجاد مزاحمت برای کسانی شود که در مناطق آرام و کوهستانی زندگی می کنند، زیرا وجود رطوبت بالا منجر به عرق کردن دائمی می شود. بین بهار و تابستان هوا به حدی گرم است که میانگین دمای هوا به حدود 48 درجه سانتیگراد می رسد و تحمل گرما دشوار است.

بهترین زمان سفر به دبی از نوامبر تا فوریه (آبان تا پایان فوریه) است. دمای هوا در این زمان بین 20 تا 27 درجه سانتیگراد است و می توانید در سواحل زیبای دبی شنا کنید یا از سفرهای بیابانی هیجان انگیز لذت ببرید.


مدت زمان پرواز تهران به دبی چقدر است؟

نکته مهمی که قبل از سفر به دبی باید به آن توجه کرد، زمان پرواز است. برای سفر به دبی می توانید از پروازهای مستقیم تهران به دبی استفاده کنید که 2 ساعت و 20 دقیقه طول می کشد.



ما بهترین هتل های دبی را برای شما آورده ایم

هتل های زیادی در دبی وجود دارد، قبل از سفر به این شهر باید مناسب ترین هتل را رزرو کنید. دبی خانه تعدادی از با کیفیت ترین هتل های جهان است که محبوب ترین و مجلل ترین آنها در زیر معرفی شده اند.

هتل برج امارات جمیرا

هتل جمیرا یکی از هتل های 5 ستاره دبی است. این هتل دارای 400 اتاق و امکاناتی مانند ماهواره، صرافی، باشگاه ورزشی، بهترین رستوران ها با غذاهای مختلف از نقاط مختلف جهان است. علاوه بر این، هتل جمیرا خدمات شاتل رایگان را برای بردن مسافران به مراکز خرید، مرکز شهر و غیره ارائه می دهد.

هلبیده: امارات، جاده شیخ زاید، برج های امارات



قرعه کشی مورد نظر

هتل لوکس رافلز یک هتل 5 ستاره در دبی با 252 اتاق است. مرکز خرید وافی دبی فاصله چندانی با این هتل ندارد. همچنین فاصله این هتل تا فرودگاه حدود 15 دقیقه می باشد. در این هتل رافلز امکاناتی مانند سونا، جکوزی، استخر روباز، منوی غذایی ویژه، خدمات نگهداری از کودکان، سرویس اتاق VIP در اختیار مسافران قرار می گیرد.

آدرس: دبی، بر دبی، وفی مال، جاده شیخ رشید



اون هتل دبی

یکی از بهترین هتل های 5 ستاره دبی، هتل تاج است که در بخش مرکزی شهر دیره واقع شده است. این هتل دارای 296 اتاق با چشم اندازی زیبا از شهر می باشد. هتل تاج دارای رستوران های مختلف با غذاهای بین المللی و غذاهای سایر کشورهای جهان مانند غذاهای هندی، انگلیسی، مدیترانه ای، آسیایی و عربی می باشد.

آدرس: دبی، مرکز شهر برج خلیفه


هتل برج العرب جمیرا

هتل 7 ستاره برج العرب جمیرا منظره بسیار زیبایی از خلیج فارس دارد. این هتل دارای 202 اتاق در 27 طبقه است و امکاناتی مانند 9 رستوران با غذاهای بین المللی را به مسافران ارائه می دهد.

آدرس: خیابان جمیرا، دبی، امارات متحده عربی



هتل پارک حیات دبی

هتل پارک حیات یک هتل 5 ستاره با 225 اتاق در دبی است. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 2 کیلومتر است. همچنین می توانید از این هتل به دبی مال و برج خلیفه در 15 دقیقه و یا تا ساحل دبی 30 دقیقه رانندگی کنید. در این هتل امکانات رفاهی زیادی برای مسافران وجود دارد.

آدرس: دبی یاک و باشگاه گلف.


هتل معانا سالم

هتل مینا السلام هتلی 5 ستاره در شهر دبی است که دارای 292 اتاق می باشد.این هتل دارای منظره بسیار زیبایی از دریا و خلیج است که دیدن آب در شهر متروک دبی از این منظر باعث ایجاد فضایی می شود. کنتراست دلپذیر و خاص برای مسافران. در این هتل اتاق هایی برای افراد معلول و سالمندان وجود دارد.

آدرس: جاده جمیرا، دبی، امارات متحده عربی


نتیجه

در این مقاله سعی شده است تا قبل از سفر به دبی به نکات مهم اشاره شود تا مسافر محترم سفری فراموش نشدنی داشته باشد. اگر می خواهید در دبی ماشین اجاره کنید، شرکت معتبر و شناخته شده سعادت رنت برای این کار ایده آل است. اجاره ماشین در دبی باعث صرفه جویی در هزینه و زمان می شود


[ بازدید : 616 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نصر است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]