آشنایی با بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای نوشتن محتوا

يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
15:37
A125


مدل تست ChatGPT که در نوامبر 2022 معرفی شد، در سال 2023 به دلیل توانایی آن در نوشتن مقاله، نوشتن ایمیل و پاسخ به سوالات کاربران در مرکز توجه قرار گرفت و آن را به یکی از محبوب ترین نمونه ها تبدیل کرد. مردم می توانند از آن استفاده کنند.

خوشبختانه علاوه بر ChatGPT، بسیاری از مدل های هوش مصنوعی دیگر با قابلیت تایپ طراحی و ساخته شده است. این ابزارها می توانند به نویسندگان وب یا سایر نویسندگانی که می خواهند متنی با کیفیت در مدت زمان کوتاهی بنویسند کمک کند.

نویسنده هوش مصنوعی کیست؟

نویسندگان هوش مصنوعی، که می توانند تقریباً در هر موضوعی بنویسند، از اطلاعات سراسر اینترنت برای نوشتن متن استفاده می کنند و از الگوریتم های هوش مصنوعی و فناوری های یادگیری ماشین برای ایجاد متن مبتنی بر داده با سبک و لحن مشابه استفاده می کنند. توسط یک شخص نوشته شده است.

در برخی موارد، متن ارائه شده توسط این ابزارها نیز از منظر سئو به خوبی تنظیم و بهینه شده است. در ایجاد چنین متونی از کلمات کلیدی مرتبط با موضوعی که معمولاً جستجو می شود نیز استفاده می شود تا جستجو در موتورهای جستجو بتواند مخاطبان متن را هدایت کند. برخی از این ابزارها همچنین توانایی ادغام با پلتفرم های مدیریت محتوای وب سایت مانند وردپرس را دارند که آنها را به گزینه های عالی برای سرعت بخشیدن و سهولت ایجاد محتوای متنی برای وب تبدیل می کند.

تقریبا هیچ کس نمی تواند بفهمد که کلماتی که می خوانند توسط هوش مصنوعی نوشته شده اند. برای استفاده از این ابزار هوش مصنوعی نیازی به دانش خاصی ندارید و فقط باید متنی را که می خواهید دریافت کنید در یک خط یا چند خط توضیح دهید و چند لحظه بعد خروجی نهایی آماده خواهد شد. البته این مدل های خلاقانه هوش مصنوعی بی عیب و نقص هستند و شما باید قبل از انتشار محتوای تولید شده را بررسی و ویرایش کنید (توصیه می کنیم این کار را انجام دهید).

نکته دیگری که باید در نظر گرفت این است که همانطور که گفتیم هوش مصنوعی از اطلاعات منتشر شده در وب برای نوشتن متن بدون کمک انسان استفاده می کند. به همین دلیل ممکن است ناخواسته اطلاعات نادرست را در متن خود وارد کند; پس قبل از انتشار مقالات از صحت تمام جزئیات ذکر شده در مقالات نوشته شده توسط هوش مصنوعی اطمینان حاصل کنید. لازم به ذکر است که در برخی موارد، یکپارچگی متن و ارتباط قسمت های مختلف آن با یکدیگر به اندازه متون باکیفیت نوشته شده توسط انسان نیست.

برای انتخاب نویسندگان هوش مصنوعی، این لیست تعداد قالب‌های نوشتاری موجود در این ابزارها، دسته‌ها، تعداد زبان‌هایی که پشتیبانی می‌کنند و اینکه آیا آنها توانایی بررسی متون را از یک نقطه دستوری دارند یا خیر، در نظر گرفته است. به تماشای.

راحتی در استفاده؛ تعداد مقالاتی که می توان در ماه نوشت؛ اصطلاحات سئو؛ در انتخاب این ابزار به ویژگی ها و قیمت نیز توجه می شود. برای تست هر ابزار ذکر شده در این مقاله؛ موضوع تستی به آنها داده شد و صحت جمله آنها و مرتبط بودن قسمت های مختلف متن نیز بررسی شد.

کاتب

مزایای:

معمولی بودن

سهولت استفاده حتی برای افراد تازه کار با ابزارهای هوش مصنوعی

پشتیبانی از 20 زبان

پشتیبانی از 40 فرمت نوشتاری

شباهت متن خروجی به متن نوشته شده توسط انسان

ایجاد متن با سرعت بالا

معایب:

در برخی موارد، محتوایی که ایجاد کرده اید نیاز به ویرایش دارد

موارد را نمی توان قبل از آماده شدن به عنوان خروجی نهایی ویرایش کرد (موارد قبل از صادرات قابل ویرایش نیستند)

صدا آنطور که فکر می کردم دقیق نیست.

Writesonic مبتنی بر GPT-4 است و احتمالاً در نسخه های بعدی به روز خواهد شد. این نویسنده هوش مصنوعی می تواند برای نوشتن متون مختلف در فرمت های نوشتاری مختلف استفاده شود. این ابزار به دلیل پشتیبانی از چندین زبان و بهینه سازی سئو متون خروجی خود، راهی عالی برای نوشتن محتوای بازاریابی است. Writesonic همچنین توانایی ایجاد عکس بر اساس متن تایپ شده را دارد و با این قابلیت می توانید یک عکس دلخواه برای متن و پست های وبلاگ خود بسازید. البته، اگر می خواهید تصاویر را واقعا اصلی و خوب کنید، باید آنها را پردازش کنید.

استفاده از این ابزار واقعا آسان است و برای استفاده از آن تنها باید متن مورد نظر را در چند خط مشخص کنید. سپس 12 نوع متن به شما داده می شود که از بین آنها باید فرم متناسب با نیاز خود را انتخاب کنید.

جاسپر

سود:

با امکانات عالی برای نوشتن متن به کمک هوش مصنوعی

25 زبان پشتیبانی می شود

دارای ویژگی های سازمانی است که استفاده از آن را برای تیم های بزرگ آسان می کند

دقت بسیار بالا در زمینه بررسی متن که آیا سرقت ادبی محسوب می شود یا خیر

بدی ها:

مشکل در یادگیری استفاده

قیمت بالای حالت حرفه ای

کیفیت پایین برخی از مطالب

جاسپر که قبلا به نام جارویس شناخته می شد، می تواند سرعت نوشتن تقریباً هر نویسنده ای را افزایش دهد. این مدل هوش مصنوعی یک ابزار قدرتمند در نظر گرفته می شود. با این حال، یادگیری استفاده از آن کمی دشوار است. اما هنگامی که نحوه استفاده از آن را یاد گرفتید، می توانید از این الگو برای نوشتن توضیحات محصول، ایجاد تبلیغات فیس بوک و اینستاگرام، نوشتن ایمیل و پست های وبلاگ و موارد دیگر استفاده کنید.

جاسپر قابلیتی به نام حالت باس دارد که محتوا را سریعتر و دقیقتر ارائه می کند این ویژگی محتوا را برای سرقت ادبی بررسی می‌کند و متن را در پلتفرم تصحیح Grammarly ویرایش می‌کند تا گرامر و علائم نگارشی را بهبود بخشد. اشتراک حالت اتوبوس 59 دلار در ماه است اگرچه این مقدار ممکن است کمی بیش از حد به نظر برسد، اما این حالت استفاده از آن را برای نویسندگان بسیار آسان می کند و برای نوشتن مطالب طولانی و کوتاه کردن پاراگراف ها واقعا ایده آل است.

جوهر

فواید:

رابط کاربری جذاب و زیبا

بهترین گزینه از نظر بهینه سازی مقاله سئو

استفاده آسان

با مهارت نوشتن خوب

معایب:

قیمت طرح سازمانی بسیار بالا

متن خروجی حاوی خطاهای جدی است

اگر می خواهید متنی با هوش مصنوعی بنویسید که کاملاً بهینه شده باشد تا در نتایج جستجوی موتورهای جستجوی مختلف خوب به نظر برسد، توصیه می کنیم از Ink استفاده کنید. این نویسنده هوش مصنوعی با فرمت های مختلف نوشتاری و توانایی تولید تصاویر از متن، نوشتن را به تجربه ای لذت بخش برای شما تبدیل می کند.

این ابزار هوش مصنوعی دارای ویژگی های مفید بسیاری است که تولید محتوای متنی را آسان می کند. اگر می خواهید متنی را بازنویسی کنید و می خواهید در نتایج جستجوی موتورهای جستجو به خوبی ظاهر شود، می توانید از ابزار جستجوی کلمات کلیدی هوش مصنوعی آن استفاده کنید. این نویسنده هوش مصنوعی همچنین دارای ابزار رتبه بندی کلمات کلیدی است که کلمات کلیدی مرتبط را رتبه بندی می کند.

Ink ابزاری به نام AI Shield دارد که به جلوگیری از الگوریتم های گوگل برای تشخیص محتوای هوش مصنوعی کمک می کند. اما مهمترین بخشی از این نوع هوش مصنوعی که آن را بسیار جالب می کند، قابلیت نمایش عکس با متن است. به همین دلیل، این یک انتخاب عالی برای وبلاگ نویسانی است که دوست دارند تصاویر منحصر به فردی برای محتوای خود ایجاد کنند. در واقع، اگر متنی که برای توصیف تصویر می نویسید طولانی باشد، تصویر به دست آمده چندان جالب نخواهد بود و ممکن است پس از چند بار امتحان از آن استفاده نکنید.

Ink همچنین دارای یک ویرایشگر متن است که به شما امکان می دهد خودتان متن را بنویسید یا ویرایش کنید. بنابراین شما چند مقاله برای انتخاب دارید.

Ink 10 مقاله رایگان در ماه ارائه می دهد، سخاوتمندانه تر از سایر ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی! اشتراک طرح حرفه ای آن 49 دلار در ماه و اشتراک طرح سازمانی 119 دلار در ماه است.

آدرس فورج

فواید:

قابل استفاده در بسیاری از پلتفرم ها

راحتی در استفاده

تولید محتوا بسیار سریع

ادغام با وردپرس

معایب:

تکراری بودن برخی از محتوای خروجی

نیاز به ویرایش جزئیات

سازنده مقاله به شما امکان می دهد متن را به سرعت و با دقت ایجاد کنید و ابزارهای ویرایش متن بیشتری نسبت به مدل هایی که در حال حاضر ارائه می دهیم دارد. این ابزار نویسندگی هوش مصنوعی از تکنیک‌های قابلیت استفاده عمیق برای ایجاد تجربه کاربری بهتر در هر زمان استفاده می‌کند. البته خروجی او اغلب نیاز به ویرایش و تصحیح گسترده دارد. به همین دلیل است که نمی توانید فوراً خروجی آن را منتشر کنید.

برای استفاده از Article Forge ابتدا باید کلمات کلیدی خود و طول مورد نظر مقاله را وارد کنید. این ابزار هوش مصنوعی همچنین قادر به ایجاد محتوا با جزئیات است. همچنین می توانید مکان و مسیر مورد نظر خود را در مقاله مشخص کنید یا چند کلمه کلیدی را انتخاب کنید. بنابراین، اگر از این ابزار تالیف هوشمند استفاده کنید، هنگام ایجاد یک متن (در مقایسه با سایر ابزارها) کنترل بیشتری بر محتوای خود دارید.

اساساً این مولد هوش مصنوعی ابزاری است که می توان از آن برای تولید محتوا استفاده کرد. اما متاسفانه کیفیت محتوای خروجی آنطور که انتظار می رود نیست و بیشتر قسمت ها را باید تماشا کرد. البته، اگر اطلاعات را آن طور که می خواهید ارائه دهید، نتایج بهتر خواهد بود. با این حال، برای به دست آوردن نتایج مطلوب از مقاله فورج، باید آن را به روش های مختلف آزمایش کنید. البته با وجود تمام این کاستی ها، این ابزار می تواند مقالات مختلفی را بنویسد. همچنین با افزایش سرعت مقاله نویسی و ارائه ایده های جدید می تواند به نویسندگان کمک زیادی کند. اشتراک Article Forge از 27 دلار شروع می شود که قیمت مناسبی است.

کلمه هوش مصنوعی

فواید:

گروه مقاله را به روز نگه دارید

اشتباهات املایی و زمان فعل

پشتیبانی از HTML

هیچ اثری از سرقت ادبی در مقاله وجود ندارد.

معایب:

آماده سازی دقیق مورد نیاز است.

هزینه اشتراک خیلی گران است

اصطلاحات تخصصی

نویسنده AI در ابتدا به عنوان یک دستیار ساده بازنویسی مقاله ایجاد شد. اما با گذشت زمان، به یک پلت فرم تولید محتوا قدرتمند تبدیل شده است. مدل هوش مصنوعی در Article Forge ادغام شده است و به لطف این عمل، کاربران می توانند متن را در WordAI وارد کرده و سپس مقالات و پاراگراف های منحصر به فرد را دریافت کنند.

برای بهبود خروجی، WordAI با Perfect Tense، پلتفرمی برای تصحیح اشتباهات املایی و افعال نادرست، ادغام شده است. این مدل هوش مصنوعی قادر به ارائه پیشنهاد نیز می باشد و با تقسیم بندی متن به دسته های مختلف، نام های صحیح را می دهد. نسخه به روز شده WordAI همچنین از HTML پشتیبانی می کند و به کاربران امکان می دهد صفحات HTML را مستقیماً از پلت فرم ویرایشگر ویرایش کنند تا سبک ها، فیلم ها، تصاویر و موارد دیگر را تغییر دهند.

اشتراک ماهانه WordAI معادل 57 دلار است که با پرداخت هزینه می توانید از تمامی امکانات این پلتفرم استفاده کنید. اما اگر می خواهید یک نسخه Enterprise سفارشی برای پشتیبانی از کاربران بیشتر و محتوای بیشتر ایجاد کنید، باید هزینه بیشتری بپردازید.

هوش مصنوعی Hypotenuse

مزایای:

سرعت بالاتر نسبت به دستیاران هوش مجازی سایر نویسندگان

این گزینه عالی برای ایجاد محتوا برای تجارت الکترونیک و پلتفرم های رسانه های اجتماعی است

امکان ادغام با Shopify

معایب:

محتوا باید بررسی شود و خطاها اصلاح شود

فقدان مورد انتظار از اشکال مختلف نوشتار

قیمت نسبتا بالا

Hypotenuse AI یک ابزار قدرتمند تولید محتوای هوش مصنوعی با هدف تولید محتوا برای تجارت الکترونیک و پلتفرم های رسانه های اجتماعی است. این ابزار قابلیت ایجاد متن های دیگر و همچنین عکس را دارد. می توانید داده های محصول خود را به عنوان یک فایل CSV در این پلتفرم وارد Shopify کنید یا آن را با Shopify ادغام کنید. Hypotenuse AI سپس به طور خودکار شرحی برای هر محصول ایجاد می کند. البته همیشه این توضیحات را قبل از ارسال مرور کنید.

هوش مصنوعی Hypotenuse یک حالت تشخیص محتوا دارد که به کاربران کمک می کند محتوا را جستجو و پیدا کنند این حالت همچنین به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از هوش مصنوعی برای ایجاد محتوای شخصی سازی شده چت کنند یکی دیگر از ویژگی های کلیدی این پلتفرم، نوشتن ابزار برای نوشتن پست های وبلاگ، محتوا، خلاصه و نظرات است. با این حال، نتایج این ابزار نیاز به ویرایش دارد اما زمان آنها برای انجام این کار نیز ارزشمند است هوش مصنوعی Hypotenuse قادر به ایجاد زیرنویس و کپی تبلیغاتی برای شبکه های اجتماعی است که نیاز به ویرایش نیز دارند.

استفاده از این ابزار هوش مصنوعی آسان است و رابط کاربری آن نیز ساده است. اشتراک‌های این مدل هوش مصنوعی از 29 دلار برای طرح متوسط ​​شروع می‌شود و AI Hypotenuse را به یکی از ابزارهای با قیمت متوسط ​​تبدیل می‌کند.


[ بازدید : 10 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نصر است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]