همه چیز درباره Telegram Premium

شنبه 8 ارديبهشت 1403
10:56
A125

با ادامه پیشرفت واتس اپ، تلگرام با هر به روز رسانی مجموعه ای از ویژگی های جدید را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. این خبر خوب که در ایران فیلتر شده است، هنوز هم مورد استقبال ده ها میلیون ایرانی است.

تلگرام سال‌ها با هزینه شخصی پاول دورف (مدیر عامل) کار می‌کرد، اما افزایش تعداد کاربران نه تنها به سرورها فشار وارد کرد، بلکه هزینه‌های عملیاتی را نیز افزایش داد. چند سال پس از تولد تلگرام، Dorf سرانجام تایید کرد که تبلیغات را به مسنجر اضافه خواهد کرد. با اپ ناب همراه باشید.


تلگرام همیشه بیشتر به کاربران متکی بوده تا شرکت های تبلیغاتی. این پیام رسان برای حفظ سیاست خود نیاز به کسب درآمد از کاربران خود داشت، اما حتی تبلیغات نیز راه حلی نبود. بر همین اساس، تلگرام سرویس اشتراک تلگرام پریمیوم را راه اندازی کرد.

برخی از تحلیلگران امیدوارند که تلگرام بتواند از طریق پروژه توکن مبتنی بر بلاک چین درآمد خوبی به دست آورد و نیازی به راه اندازی سرویس اشتراک نداشته باشد. با این حال، پس از تاخیرهای فراوان و مشکلات جدی با آژانس های نظارتی، تلگرام در سال 2020 اعلام کرد که این پروژه را رها کرده و 1.2 میلیارد دلار از سرمایه جمع آوری شده را به سرمایه گذاران خود بازگردانده است.

آیا تلگرام پریمیوم است؟

تلگرام برای کسب درآمد از کاربران خود سرویسی به نام Telegram Premium راه اندازی کرد. کاربران نسخه پریمیوم به بسیاری از امکانات ویژه دسترسی دارند اما برای دسترسی به این ویژگی ها باید هر ماه به تلگرام پول پرداخت کنند. خرید تلگرام پریمیوم علاوه بر افزودن ویژگی های جدید، برخی از ویژگی های فعلی این پیام رسان محبوب را بهبود می بخشد.

ویژگی های تلگرام پریمیوم فقط از استیکر گرفته تا داستان!

سرویس Premium Telegram به کاربران اجازه می دهد تا هر فایل دیگری را تا حجم 4 گیگابایت ارسال کنند (در حالی که نسخه رایگان دارای محدودیت 2 گیگابایتی است). تلگرام همچنین گفت که نسخه پریمیوم از سرعت دانلود بالاتری پشتیبانی می کند.

کاربران اشتراک تلگرام می توانند به 1000 کانال دسترسی داشته باشند در حالی که کاربران نسخه رایگان می توانند به 500 کانال دسترسی داشته باشند. کاربران همچنین می توانند 20 پوشه چت تلگرام بسازند و در هر پوشه 200 چت قرار دهند. سرویس پریمیوم تلگرام امکان استفاده همزمان از چهار حساب کاربری، آپلود 10 چت و ذخیره 10 استیکر و 400 گیف را می دهد.

در نسخه محبوب تلگرام، کاربران می توانند یک بیوگرافی طولانی بنویسند و به آن لینک اضافه کنند. نسخه پریمیوم همچنین به شما امکان می دهد از فونت های بیشتری در زیرنویس ها برای محتوای چند رسانه ای استفاده کنید. علاوه بر این، کاربران ممتاز تلگرام می توانند تا 20 اتصال عمومی t.me را برای خود رزرو کنند.

تابع استوری برای کاربران نسخه رایگان تلگرام فعال است، اما اگر از پیشوند ایران و روسیه استفاده کنید، استوری را دریافت نخواهید کرد. خرید تلگرام پریمیوم استوری را برای شما فعال می کند.

این اولین بار است که این سرویس پیام رسانی که صدها میلیون کاربر در سراسر جهان دارد، میزبان یک سرویس اشتراک است. سیگنال، واتس‌اپ، فیس‌بوک مسنجر و سرویس‌های پیام‌رسان پیش‌فرض اپل و گوگل، رقبای اصلی تلگرام و یکی از بهترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان هستند، اما سرویس اشتراکی ندارند و همه ویژگی‌های خود را رایگان ارائه می‌کنند. البته حتی نسخه رایگان تلگرام نیز در مقایسه با این سرویس ها کارکردهای متنوع تری دارد.

راه های مختلفی برای خرید اشتراک انحصاری تلگرام وجود دارد. چندی پیش، تلگرام نسخه ای مستقل از گوگل پلی را برای گوشی های اندرویدی منتشر کرد که برخی از محدودیت های نسخه فروشگاهی از جمله محدودیت محتوای دارای حق چاپ را ندارد و توسط خود برنامه به روز رسانی می شود. روش فعال سازی اشتراک پریمیوم نیز در این دو نسخه متفاوت است. دانلود تلگرام اصلی فارسی 


در نسخه منتشر شده در گوگل پلی، گزینه خرید اشتراک پریمیوم تنها از طریق پرداخت درون برنامه ای در دسترس است، در حالی که برای سایر نسخه ها، تلگرام امکان فعال سازی اشتراک با استفاده از یک ربات اختصاصی است. از آنجایی که تنها نسخه اپ استور در آیفون ارائه می شود، خرید اشتراک از طریق ربات امکان پذیر نیست و تنها از طریق پرداخت درون برنامه ای در اپ استور امکان پذیر است.

قیمت خرید اشتراک پریمیوم تلگرام نیز به کشور و درگاه خرید آن بستگی دارد. مثلا، اگر قصد خرید اشتراک نسخه گوگل پلی تلگرام را دارید، پرداخت علاوه بر شماره، از طریق خرید درون برنامه ای نیز امکان پذیر است. زیرا ممکن است بر ناحیه فعال سازی حساب Google Play تأثیر بگذارد. . مثلا، اشتراک پریمیوم تلگرام با شماره و منطقه Google Play در ایالات متحده پنج دلار در ماه است.

یعنی اگر نسخه غیر فروشگاهی تلگرام را روی گوشی خود نصب کنید و از طریق ربات اشتراک بخرید، هزینه اشتراک ماهانه چهار دلار است که یک دلار کمتر از روش پرداخت درون برنامه ای است. از سوی دیگر، به دلیل تحریم‌ها، کاربران ایرانی اخیراً برای وارد کردن اطلاعات کارت هدیه یا کارت اعتباری خود در گوگل پلی با مشکلات زیادی مواجه شده‌اند که اغلب منجر به گیر افتادن خریدهای درون‌برنامه‌ای می‌شود.

بنابراین، استفاده از روش دوم ممکن است مناسب تر باشد. یا برای کاربران آیفون استفاده از گیفت کارت برای خرید در اپلیکیشن استور به اندازه گوگل پلی خسته کننده نیست و ممکن است راحت تر باشد اما اگر می خواهید با هزینه کمتری اشتراک بخرید می توانید از گزینه دوم تلگرام استفاده کنید. و با استفاده از دستگاه اندرویدی مراحل پرداخت را تکمیل کنید که در ادامه مراحل آن توضیح داده خواهد شد.

قبل از هر کاری توجه داشته باشید که شماره های ایرانی نمی توانند نسخه پریمیوم را فعال کنند و برای این منظور شما یک شماره تلفن غیر ایرانی دارید می توانید از ارائه دهنده شماره مجازی مانند Google Voice از مقاله آموزشی "گوگل ویس چیست؟" استفاده کنید. چگونه یک حساب Google Voice ایجاد کنیم؟ از آن برای یادگیری نحوه خرید و ساخت آن استفاده کنید.

اما اگر می خواهید اشتراک پولی با خط ایرانی در اکانت اصلی تلگرام خود داشته باشید، می توانید شماره اصلی خود را به شماره غیر ایرانی تغییر دهید، خرید اشتراک را متوقف کرده و پس از تغییر اکانت، شماره تلفن اکانت را مجددا وارد کنید. حق بیمه


[ بازدید : 7 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نصر است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]