فال روزانه شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰

شنبه 11 دی 1400
8:58
A125

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
 
دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. مدتی است که از رسیدگی به خودتان غافل شده‌اید و مواظب سلامتی وجود نازنینتان نیستید. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید، این رویکرد را تغییر دهید. در این سال بیشتر از همیشه مواظب احوال خود باشید و چشم از سلامتی‌تان بر ندارید. زمستان امسال را با تلاش و کوشش به پایان برسانید و حتی برای لحظه‌ای از کار و تلاش دست نکشید. فروردین که فرا رسید، تغییر مهمی در زندگی شما رخ می‌دهد. این تغییر را به فال نیک بگیرید و مطمئن باشید اتفاقهای خوشایندی در انتظار شماست. زحمت‌هایی که در سال تولدتان کشیده‌اید در ماه‌های مرداد و شهریور سال آینده به بار می‌نشیند. از این شرایط درس بگیرید و در آینده به گونه‌‌ای کار کنید تا دامنه موفقیت‌های شما گسترش بیشتری پیدا کند. آبان سال آینده زمان حساسی برای شماست. در این ماه اطرافیان حسابی شما را تحویل می‌گیرند و دست کمک به سوی‌تان دراز می‌کنند. پذیرای لطف دوستان و آشنایان باشید و در اولین فرصت محبت ایشان را جبران کنید. آذر سال آینده زمان عاشقی شماست. در این ماه از همیشه بیشتر عاشق می‌شوید و فرصت‌های زیادی برای ابراز محبت به همسر یا عشق‌زندگی‌تان پیدا می‌کنید. از این فرصت‌ها نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه کنید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با خاطره‌های خوش به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به چراغ راهی برای سال‌های آینده زندگی شما تبدیل شود.

برای رسیدن به آرامش از مدیتیشن و انجام کارهای مذهبی کمک بگیرید. روز خوبی برای خرید انتخاب کرده‌اید و خرید کالایی که به فکر آن هستید را امروز قطعی  کنید. این خرید نه‌ تنها زمینه سرخوشی شما را فراهم می‌کند،‌ بلکه در درازمدت سودی نیز عاید شما می‌شود. کارهای امروز راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید انجام می‌شود.    فرصت فراغتی پیدا می‌کنید تا دستی به روی سر و وضع منزل خود بکشید و کارهای عقب‌مانده را انجام دهید.  دست همسر یا عشق‌زندگی‌تان را بگیرید و برای شام بیرون بروید و تا می‌توانید عاشقی کنید. خجالت و کم‌حرفی را کنار بگذارید و حضور بیشتری در جمع داشته باشید.

انسان جذابی هستید و اطرافیان را مانند آهنربا به خود جذب می‌کنید، این روحیه را به فال نیک بگیرید و دامنه دوستان‌تان را گسترش دهید. موقعیت کاری جدیدی پیدا می‌‌کنید و این شغل افزایش درآمد و رفاه شما را به دنبال دارد. اگر مواظب رفتار و گفتار خود نباشید، امروز کار ناشایستی انجام می‌دهید و اطرافیان را ناراحت می‌کنید. به صلاح شماست که حواس‌تان به رفتار و گفتارتان باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که آب در دل کسی تکان نخورد. خاطره‌های خوش گذشته در ذهن شما تداعی شده و یاد ایام قدیم افتا‌ده‌اید، از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و روز را با خوشی و شادکامی ادامه دهید. آهنگ سفر کرده‌اید و می‌خواهید مسافرت کنید، اما خطرهای زیادی در این سفر شما را تهدید می‌کند. خطرهای این سفر را به جان بخرید و مطمئن باشید سفری که امروز انجام می‌دهید، در درازمدت فایده‌های زیادی برای شما به دنبال دارد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز بیشتر از همیشه به شما محبت می‌کند. لطفی که عشق‌زندگی‌تان به شما می‌کند را پاسخگو باشید و در اولین فرصت جام وجود ایشان را لبریز از عشق کنید. به فکر زراندوزی و جمع‌کردن مال دنیا هستید و از خوشی‌های ساده و معمولی فراموش کرده‌اید. ادامه این رویکرد چیزی به غیر از افسردگی برای شما به دنبال ندارد. در نتیجه به خاطر داشته باشید که ثروت تنها دلیل شادکامی در دنیا نیست و شادی‌های کوچک را دست‌کم نگیرید.



[ بازدید : 68 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نصر است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]