درمان تخصصی صورت در بهترین کلینیک پاکسازی پوست در تهران

سه شنبه 4 بهمن 1401
9:46
A125

صورت یکی از قابل مشاهده ترین قسمت های بدن است و اولین جایی است که اثرات پیری یا استرس محیطی را نشان می دهد که مراقبت از پوست صورت را بسیار مهم می کند. حفظ پوست سالم بر ظاهر و شادابی صورت تأثیر می گذارد و به داشتن چهره ای جوان تر و روشن تر کمک می کند.

علاوه بر پوشیده شدن با سلول های مرده که در واقع از پوست ما محافظت می کنند، هر ماه این سلول های مرده ریخته شده و با سلول های جدید جایگزین می شوند. با تجمع سلول های مرده در سطح پوست، درخشندگی و شادابی پوست کاهش می یابد. متخصص پوست



اینجاست که پاکسازی پوست صورت و مراقبت تخصصی از پوست صورت اهمیت پیدا می کند. روش های خانگی زیادی برای مراقبت از پوست وجود دارد، مانند شستن صورت با لوسیون، کرم های مرطوب کننده یا ماسک های ویتامینی، اما گاهی اوقات بهتر است این کار را اصولی و با کمک یک متخصص انجام دهید. صورت یکی از آن درمان های مراقبت از پوست است که می توانید از آن بهره مند شوید، چه پوست چرب، چه خشک یا مستعد آکنه داشته باشید.

پاکسازی پوست صورت و پوست های خاص صورت در اصل یک روش درمانی چند سطحی و یکی از بهترین روش های مراقبت از پوست است که در مراکز مخصوص پوست صورت انجام می شود. یک صورت هیدراته می تواند به پوست شما ظاهری جوان و شاداب بدهد بهترین راه برای گرفتن پوست صورت خاص در مراکز مراقبت از پوست معمولی در تهران، جلسه مشاوره و بررسی نوع پوست شما است. برای مراقبت از پوست خود، مراقب پوست خود باشید

فیشال یک درمان پوستی است که شامل پاکسازی و ماساژ پوست است که منافذ پوست را باز می کند، سلول های مرده پوست را از بین می برد و مشکلات رایج پوست را با ماسک درمان می کند. پوست سالم تر و جوان تر به نظر می رسد.


پوست تخصصی صورت و فواید شگفت انگیز آن:

✔ فیشال برای کاهش استرس و خستگی ذهنی ✔ فیشال به سم زدایی پوست کمک می کند

✔ درمان پوست آکنه و اسکار آکنه ✔ درمان پوست برای لکه های سفید و سیاه

✔ درمان های صورت برای باز کردن تمام منافذ پوست ✔ درمان های صورت برای لایه برداری پوست

✔ برای سفت کردن پوست صورت ✔ برای رفع سیاهی دور چشم

✔ صورت باعث نرمی و درخشندگی پوست می شود


مراحل پاکسازی پوست:

پاکسازی پوست:

ابتدا ناحیه صورت و گردن ماساژ داده می شود تا آرایش و آلودگی از روی پوست پاک شود. سپس پاک کننده با آب گرم و اسفنج صورت یا پنبه پاک می شود، صورت کاملا خشک شده و پوست مورد بررسی قرار می گیرد. این مرحله نوع ماسکی را که برای پوست خود استفاده می کنید مشخص می کند.


استیم و پاسخ:

بخار دادن به منظور پاکسازی عمیق پوست و کمک به آبرسانی و آرامش پوست قبل از مرحله بعدی است. در مواردی که پوست بیمار بسیار حساس است، ممکن است پزشک تصمیم بگیرد که از لوسیون صورت استفاده نکند.


لایه برداری:

در این مرحله و بسته به نوع پوست شما، سلول های مرده پوست با استفاده از کرم های لایه بردار، خراش دادن یا بخار از روی پوست پاک می شوند. لایه‌بردارها حاوی آنزیم‌ها و مواد شیمیایی هستند که پیوندهای بین سلول‌های پوست را شل می‌کنند و لایه‌برداری را بهبود می‌بخشند.


سوار کردن:

این روش برای باز کردن منافذ مسدود شده توسط چربی اضافی یا سلول های مرده پوست انجام می شود. زیرا مسدود شدن منافذ پوست عامل ایجاد جوش های سرسیاه و آکنه است. این روش را می توان به صورت دستی یا با استفاده از ابزارهای خاص انجام داد. اگر این مرحله نادرست است ممکن است صورت بیمار قرمز یا کبود شده باشد. و کسانی که پوست حساس دارند ممکن است کمی درد را تجربه کنند.


ماساژ دادن:

مراقبت از صورت معمولاً ماساژ صورت و بیشتر ماساژ بالاتنه است که برای بهبود تخلیه سیستم لنفاوی و سم زدایی بدن انجام می شود.


ماسک و موارد دیگر:

در این مرحله ماسک پوستی یا کرم مرطوب کننده مناسب برای رفع خشکی پوست روی پوست مالیده می شود و عمل های صورت با سرم، کرم مرطوب کننده و ضد آفتاب کامل می شود.


هدف از چهره چیست؟

هدف اصلی فیشیال بهبود ظاهر پوست و دستیابی به نرمی، لطافت، شفافیت و جوانسازی پوست می باشد.فیسیال زمان خاصی یا محصول خاصی ندارد و با توجه به نوع پوست و خصوصیات پوستی تعیین می شود. هر شخص. مثلا افرادی که اگر پوست حساسی دارید از ماسک طبیعی صورت برای آنها استفاده می شود اما برای افرادی که مشکلات پوستی شدیدتری دارند چیزی بیش از پاکسازی عمیق انجام می دهد!


هر چند وقت یکبار پاکسازی صورت انجام می دهند؟

اینکه چند وقت یکبار باید صورت خود را انجام دهید به عوامل مختلفی بستگی دارد.

این عوامل شامل موارد زیر است:

✔سن پوست شما

✔عمل لازم برای پوست

✔نوع پوست

✔ ضایعات پوستی مانند آکنه و اسکار را کاهش می دهد

https://fatemehhabashi.com/skin-cleaning/

مراقبت از پوست صورت:

- پس از مراقبت از صورت، روی پوست اثر نگذارید و جوش روی صورت باقی نگذارید. چون صورتت درد میکنه

- بعد از انجام آرایش صورت، آرایش نکنید و از محصولات مراقبت از پوست استفاده نکنید و اجازه دهید پوست شما مدتی استراحت کند، نکته ای برای مراقبت از پوست صورت است.

- برای جلوگیری از تعریق روی پوست به مدت 1-2 روز ورزش نکنید. زیرا می تواند برای پوست های حساس خطرناک باشد.

- حداقل به مدت سه روز از لایه بردارها استفاده نکنید. زیرا لایه برداری پوست آسیب زیادی به آن وارد می کند.


[ بازدید : 32 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نصر است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]