همه چیز درباره پنجره دوجداره UPVC

چهارشنبه 17 خرداد 1402
12:28
A125


محبوبیت محصولات UPVC در چند سال گذشته به سرعت افزایش یافته است. محصولات UPVC تقریبا در هر خانه ای موجود است. یکی از رایج ترین این محصولات پنجره دوجداره UPVC می باشد. این پنجره ها ویژگی های خاصی دارند. به همین دلیل این پنجره ها به طور گسترده مورد استفاده مهندسین ساختمانی و عمران قرار می گیرد.

مزایای پنجره دوجداره UPVC چیست؟

عامل اصلی که باعث شده پنجره های دوجداره UPVC قدیمی محافظت از خانه در برابر آلودگی، صدا و سرما باشد. با افزایش قیمت و هزینه انرژی، صنعت ساختمان نیز پیشرفت زیادی داشته است. امروزه اکثر تولیدکنندگان سعی در استفاده از موادی دارند که استفاده از انرژی های تجدید ناپذیر را کاهش می دهد.

✳️ سازگار با محیط

میانگین طول عمر پنجره های UPVC 15 تا 20 سال است. در و پنجره های UPVC با استفاده از مواد قابل بازیافت ساخته می شوند و بنابراین سازگار با محیط زیست هستند. اکثر اجزای پنجره UPVC از منابع تجدید پذیر ساخته شده اند. علاوه بر این، پنجره های UPVC پس از عمر مفید خود به چرخه بازیافت باز می گردند. شیشه در پنجره ها می تواند شکسته، ذوب شود و به محصولات شیشه ای جدید تبدیل شود. علاوه بر این، تمام قطعات فلزی و اتصالات پنجره را می توان ذوب کرد و مجدداً استفاده کرد. بنابراین پنجره های UPVC کاملا قابل بازیافت هستند و می توان آنها را به پنجره های UPVC جدید تبدیل کرد.

✳️ با امنیت بالا

استفاده از پنجره های UPVC بهترین انتخاب برای ایمن نگه داشتن ساختمان شماست. به سختی می توان به پنجره های UPVC نفوذ کرد. بنابراین می توانید با خرید درب و پنجره UPVC از اموال خود محافظت کنید.

✳️ دارای طیف گسترده ای از طرح ها

یکی از مزیت های اصلی پنجره دوجداره UPVC این است که در طرح های مختلف موجود است. بنابراین می توان از پنجره های یو پی وی سی در هر طرح دلخواه برای زیباسازی ساختمان استفاده کرد.

✳ قابلیت جداسازی را دارد

پنجره های دوجداره UPVC نقش موثری در عایق کاری فضا دارند. استفاده از این پنجره ها از نفوذ صدا به فضای داخل ساختمان جلوگیری می کند. مهندسان معمولاً از پنجره های دوجداره UPVC برای کارهای ساختمانی در نزدیکی بازارها یا مدارس استفاده می کنند. این پنجره ها برای جلوگیری از ورود صدا به محیط داخل ساختمان ساخته می شوند.

با خرید پنجره دوجداره UPVC تا حدودی از اتلاف انرژی در فصول گرم و سرد جلوگیری می شود. به همین دلیل است که در فصل زمستان خانه همیشه گرم است و سیستم گرمایشی برای مدت زمان کوتاه تری کار می کند. علاوه بر این، پنجره های دوجداره پی وی سی نیز عایق صدا هستند. این پنجره ها از ورود صدا به محیط خانه جلوگیری می کند. ‏

✳️مقاوم در برابر آتش

یکی از اصول ساخت و ساز ساختمان، استفاده از مصالح ساختمانی مقاوم در برابر آتش است. استفاده از مواد مقاوم در برابر آتش در ساخت و ساز خطر آسیب را کاهش می دهد. در صورت استفاده از پنجره های UPVC در ساختمان، پنجره ها در هنگام آتش سوزی آسیبی نمی بینند.

این پنجره ها برای حفظ هوای خانه بسیار مفید هستند. همچنین این پنجره ها از ورود گرد و غبار به داخل خانه جلوگیری می کنند. ‏

✳️ صرفه جویی در مصرف انرژی

پنجره های دوجداره UPVC از اتلاف انرژی جلوگیری می کند. بنابراین در هنگام نصب این پنجره ها دیگر نگران قبوض آب، برق و گاز نباشید. این مشکل یکی از اصلی ترین موادی است که ما را مجبور به استفاده از این پنجره ها برای عایق کاری خانه در برابر گرما و هوای سرد در فصول مختلف می کند.

✳️ ماندگاری بالا

در مقایسه با پنجره های فلزی و چوبی، پنجره های پی وی سی عمر مفید و دوام بیشتری دارند. از آنجایی که این محصولات در برابر شرایط مختلف آب و هوایی و نور خورشید مقاوم هستند، عمر مفید بیشتری نسبت به پنجره های قدیمی خواهند داشت.

محصولات UPVC به طور طبیعی در برابر رطوبت، پوسیدگی و نور خورشید مقاوم هستند. بنابراین در اقلیم های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

✳️ قیمت مناسبی دارد

هنگام انتخاب پنجره مناسب، خریداران شروع به فکر کردن به قیمت و کیفیت محصول می کنند. اگر لوکس و مقرون به صرفه دوست دارید، می توانید پنجره های UPVC را انتخاب کنید. پنجره های UPVC به دلیل مزایای بسیار ارزان و مقرون به صرفه هستند که همگان را ترغیب به استفاده از آنها می کند. این پنجره ها نسبت به سایر محصولات بهتر و البته با قیمت کمتری هستند. همچنین خرید این پنجره ها به افزایش ارزش خانه کمک می کند.

✳️ مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی مختلف

پنجره های دو جداره در برابر شرایط آب و هوایی مختلف مقاوم هستند. این پنجره ها از مواد مصنوعی مانند پلی وینیل کلراید ساخته شده اند که مقاومت آنها را در برابر شرایط مختلف آب و هوایی افزایش می دهد. بنابراین اگر از پنجره های UPVC استفاده می کنید دیگر لازم نیست نگران شرایط آب و هوایی باشید. استفاده صحیح از پنجره های دوجداره از ورود رطوبت به چارچوب کنار پنجره جلوگیری می کند که در طول عمر آنها موضوع مهمی خواهد بود.

به زیبایی ساختمان کمک کنید

پنجره های یو پی وی سی در مدل ها، طرح ها و رنگ های مختلف ساخته می شوند. بنابراین محدودیتی در انتخاب این نوع پنجره وجود نخواهد داشت. تولیدکنندگان درب و پنجره یو پی وی سی معمولا برای زیبایی بیشتر آن ها را رنگ یا روکش می کنند و با پنجره ها و نماهای سنگی هماهنگ می کنند که زیبایی پنجره را چند برابر می کند.

اگر به فکر خرید پنجره های دوجداره UPVC هستید، خوب است بدانید که این پنجره ها تاثیر بسزایی در زیبایی خانه دارند. پس اگر به دکوراسیون و زیبایی منزل خود اهمیت می دهید خرید این پنجره را به شما توصیه می کنیم.


◀️ نکات مهم در مورد خرید پنجره دوجداره UPVC

قاب های پنجره یو پی وی سی نیز در رنگ های مختلفی از جمله سفید، مشکی، نقره ای، طرح چوب و ... موجود می باشد. بنابراین می توانید با توجه به بودجه و شرایط ساخت خود یک مدل ساده یا رنگارنگ انتخاب کنید.


مزایای کلی پنجره های پی وی سی

بادوام و قوی

عایق و سازگار با محیط زیست

امنیت بالا

در برابر خطر مقاوم است

قیمت خوب است

طرح ها و رنگ های متنوع

کمک به تهویه مطبوع

مقاوم در برابر نفوذ آتش

دوام و دوام طولانی مدت



◀️ تعمیر پنجره پی وی سی

پنجره های دوجداره UPVC به مرور زمان دچار مشکل و آسیب می شوند. بنابراین در صورت مشاهده هرگونه اشتباه و خطا، این موارد باید توسط یک متخصص تعمیر شود. به طور کلی موارد زیر در هنگام بازدید از پنجره شکسته بررسی و تعمیر می شوند.

درب و پنجره دوجداره

تعویض قفل پنجره upvc

آب بندی و عایق کاری پنجره های upvc

تعمیر و تعویض پنجره

تعویض لبه پنجره

تعویض شیشه

پیچیدن لاستیک دور پنجره

◀️ زیبایی ساختمان



پنجره های دوجداره UPVC در رنگ های متنوع و متناسب با هر سبک ساختمانی در بازار موجود است. این پنجره ها جلوه زیباتر و بهتری به نمای سازه می دهند. بر اساس طراحی منزل خود می توانید پنجره یو پی وی سی را با رنگ و طرح مناسب خریداری کنید.

به زیبایی ساختمان کمک کنید

به زیبایی ساختمان کمک می کند.



◀️ هزینه پنجره دوجداره UPVC

استفاده از پنجره های دوجداره پی وی سی باعث صرفه جویی در مصرف برق و هزینه ها می شود. بنابراین با نصب این پنجره ها می توانید در هزینه برق و گاز صرفه جویی کنید. قیمت پنجره یو پی وی سی بر اساس عواملی مانند جنس، طرح، رنگ، سخت افزار و ... تعیین می شود. علاوه بر این برند پروفیل نیز در افزایش یا کاهش قیمت موثر است.

اگر کیفیت محصول برای شما بسیار مهم است، پنجره های دلخواه خود را از برندهای معروف و مورد اعتماد خریداری کنید. چرا که برندهای معتبر خدمات پس از فروش دارند و در صورت بروز مشکل به صورت رایگان عیب یابی و رفع می کنند.


🔶 حرف آخر

در این مقاله با مزایای پنجره دوجداره UPVC آشنا می شویم. خرید این پنجره ها باعث می شود آرامش را در خانه خود تجربه کنید. یکی از مزایای پنجره های یو پی وی سی افزایش مصرف انرژی، عایق حرارتی، عایق صدا، استحکام و طول عمر می باشد. پنجره های یو پی وی سی در طرح ها و رنگ های متنوع را می توانید از فروشگاه های معتبر خریداری کنید. این نوع پنجره علاوه بر کیفیت بالا، قیمت مناسبی نیز دارد.

مطالعه مقاله کامل: https://upvcmaster.com/نمایندگی-پنجره-وین-تک-در-کرج/


[ بازدید : 61 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نصر است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]