جراحی بینی استخوانی

شنبه 20 خرداد 1402
10:02
A125


رینوپلاستی، یک عمل زیبایی محبوب برای همه افراد، می تواند با توجه به بینی هر فرد کمی متفاوت انجام شود. به این معنی که اگر بینی گوشتی دارید، نباید انتظار داشته باشید که عمل شما و نتیجه آن مانند عمل جراحی بینی استخوانی باشد. هر فرد باید انتظارات خود را از جراحی با توجه به ویژگی های خود تنظیم کند.

در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی در مورد بینی استخوانی و جراحی بینی استخوانی در اختیار شما قرار دهیم تا اگر متقاضی این نوع جراحی بینی هستید، بدانید چه انتظاراتی از این عمل دارید.

ساختار استخوان های بینی را بشناسید:

در گام اول می خواهیم ویژگی های منحصر به فرد بینی استخوانی را معرفی کنیم. به عنوان یک قاعده، این گروه از بینی ها از بافت های قوی و غضروفی تشکیل شده است. پوستی که ساختار داخلی را می پوشاند معمولاً نازک و بسیار انعطاف پذیر است. اصولاً چنین بینی هایی کشیده هستند. عمده ترین عیوبی که در بینی استخوانی دیده می شود، برآمدگی روی پل بینی و انحنای تیغه بینی است.



آیا می دانید پوست نازک بینی در جراحی بینی چیست؟

نتایج جراحی بینی به عوامل مختلفی بستگی دارد که ضخامت پوست بینی یکی از تاثیرگذارترین عوامل است. همانطور که اشاره کردیم در ساختار استخوانی بینی معمولاً پوست نازکی را می بینیم. پوست نازک بینی می تواند جنبه های مثبت و منفی داشته باشد.

یکی از مزایای پوست نازک بینی این است که پس از جراحی بینی، تورم روی آن در دوران نقاهت کاهش می یابد. به این ترتیب کسانی که جراحی استخوان بینی را انجام می دهند سریعتر از دیگران به نتیجه نهایی می رسند. زیرا تورم بینی بعد از جراحی یکی از دلایلی است که نتیجه نهایی را به تاخیر می اندازد. در بینی استخوانی چون شدت تورم کمتر است سریعتر بهبود می یابد. در ضمن احتمال ایجاد اسکار بعد از عمل بسیار کم است. بنابراین، به ندرت دیده می شود که جای زخمی پس از جراحی بینی ایجاد شده باشد. با توجه به نازک بودن پوست بینی تمامی اصلاحات انجام شده در بافت ها و ساختارهای داخلی قابل مشاهده است. البته از طرف دیگر نازک شدن بیش از حد می تواند بدشکلی های بینی را آشکارتر کند و یا در صورت خطاهای جراحی فورا تشخیص داده شود.

گاهی اوقات افرادی که جراحی زیبایی بینی انجام می دهند پوست بسیار نازکی دارند. انتظار برای بخیه تقریبا غیر قابل تحمل است. به همین دلیل دکتر بین باید از تکنیک صحیح برای افزایش ملایم ضخامت پوست و بخیه زدن محل برش استفاده کند. اگر برای جراحی بینی به بهترین جراح بینی در تهران، دکتر علیرضا مخبی مراجعه کنید، نگران اشتباهات حین عمل نباشید. زیرا با توجه به تجربه و فعالیت چندین ساله خود در این زمینه می تواند هر گونه جراحی بینی را با توجه به ویژگی های خود و البته با رعایت خواسته های فرد به طور موثر انجام دهد.

تکنیک های جراحی بینی استخوانی با بهترین جراح بینی در تهران

در مورد روش ها و تکنیک های جراحی بینی باید بگوییم که 2 روش باز و بسته بیشترین کاربرد را دارند. هر یک از آنها برای جراحی بینی اعمال می شود. اما با توجه به عوامل مختلف، جراح یکی از آنها را انتخاب می کند. اگر مشکلات بینی زیادی وجود داشته باشد و جراح نیاز به ترمیم ناحیه بزرگتری از بافت داشته باشد، روش باز ممکن است گزینه مناسب تری باشد زیرا بسته به محل جراحی، جراح دسترسی بیشتری به بافت دارد. لطفا فرم. بینی حفظ می شود از سوی دیگر، اگر جراحی بینی استخوانی محدود به ایجاد تغییرات کوچک باشد، می توان از روش بسته استفاده کرد. به یاد داشته باشید که یک جراح بینی خوب برای جراحی بینی در تهران فقط در این مورد تصمیم می گیرد. او بر اساس علم و دانش خود می تواند معاینه دقیق انجام دهد و پس از شناسایی عیوب، مناسب ترین تکنیک را برای جراحی بینی انتخاب کند.


اقدامات قبل از جراحی بینی

همیشه کارهایی وجود دارد که باید برای آمادگی در روزهای منتهی به جراحی بینی خود انجام دهید. بایدها و نبایدها در طول مشاوره بین جراح بینی و بیمار مطرح می شود. یک پزشک خوب و متعهد برای این قسمت از عمل وقت می گذارد و تمام قسمت های آن را به دقت و با دقت بررسی می کند تا بتوان بهترین برنامه درمانی را ترسیم کرد. دکتر علیرضا محبی بهترین جراح بینی در تهران معتقد است که هر بیمار ویژگی های خاص خود را دارد و در نتیجه لازم است قبل از انجام جراحی بینی برای هر بیمار توصیه های شخصی سازی شود.

تاریخ جراحی را متناسب با برنامه کاری و مطالعه خود برنامه ریزی کنید. سعی کنید زمانی که مشغول کار و مطالعه هستید جراحی بینی انجام ندهید. به خودتان زمان زیادی برای استراحت بدهید. شما می توانید فعالیت های روزانه خود را تا روز دهم پس از جراحی از سر بگیرید، بنابراین سعی کنید یک روز قبل از عمل جراحی زیبایی بینی را برنامه ریزی کنید تا حداکثر استراحت بدن در این دوره ده روزه را داشته باشید.

حداقل یک هفته قبل از جراحی از داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین خودداری کنید، زیرا ممکن است بر نتایج جراحی تأثیر منفی بگذارند.

همچنین در این مدت استفاده از ویتامین E نیز به دلیل تأثیر آن در افزایش خطر خونریزی ممنوع است. البته مصرف ویتامین E به صورت مولتی ویتامین قابل قبول است.

سیگار نکشید و الکل ننوشید. سیگار باعث کاهش اکسیژن رسانی و مشکلات تنفسی می شود.

برخی از مکمل های گیاهی مانند سیر، زنجبیل و زنجبیل می توانند باعث خونریزی بعد از عمل بینی شوند. در مورد استفاده از آن حتما با پزشک خود مشورت کنید.

یک هفته قبل از جراحی بینی از مصرف روغن ماهی خودداری کنید. همچنین توصیه می شود برای کاهش سطح نفخ، غذاهای کم سدیم را در رژیم غذایی خود بگنجانید.

اجتناب از قرار گرفتن در معرض نور خورشید به دلیل آسیب های پوستی ناشی از اشعه ماوراء بنفش، توصیه دیگری در چارچوب مراقبت های اولیه جراحی بینی است.

جراحی بینی استخوانی - اهداف دکتر

جراحی بینی استخوانی - دکتر محبی

دکتر. مزایای جراحی بینی با محبی

زمان نقاهت بعد از این جراحی بینی کوتاهتر است.

سطح رضایت از محصول بالاست.

هر تغییری را می توان در آن ایجاد کرد.

بعد از عمل، شکل بینی تغییر نمی کند.

بهترین روش برای جراحی ارتوپدی

قبلاً گفتیم که بافت هایی که این نوع بینی را تشکیل می دهند، بافت استخوانی و غضروفی هستند که ساختار بسیار محکمی را برای بینی تشکیل می دهند. به دلیل استحکام بافت ها، این بینی ها می توانند هر گونه تغییری را تحمل کنند. یعنی می توان جراحی بینی را در هر یک از سه مدل طبیعی فانتزی و نیمه فانتزی انجام داد و بهترین نتیجه را برای کاندید گرفت. از آنجایی که در جراحی بینی فانتزی و نیمه فانتزی باید از اصلاحات زیادی استفاده کرد، ساختار بینی باید محکم باشد تا بعداً از بین نرود. خوشبختانه بینی های استخوانی از این ویژگی بهره مند هستند. برای انتخاب بهترین مدل بینی استخوانی بهتر است با پزشک مشورت کنید. زیرا به طور کلی می توانید جراحی بینی استخوانی طبیعی، فانتزی یا نیمه فانتزی انجام دهید. با این حال، جراح بینی باید آناتومی بینی و صورت شما را بررسی کند تا مشخص کند مدلی که انتخاب می کنید با صورت شما مطابقت دارد یا خیر. با انتخاب بهترین جراح بینی در تهران و رعایت توصیه های ایشان می توانید مطمئن باشید که بهترین نتیجه جراحی بینی را خواهید گرفت.


جراحی بینی استخوانی بدون جراحی امکان پذیر است؟!

برای درمان احتقان و خونریزی بینی خود بدون جراحی باید این مقاله را بدانید. اما آیا واقعاً عملی است؟ منظور از پیام فوق استفاده از تکنولوژی لیزر برای اصلاح عیوب بینی بدون برش است. درست است که لیزر در بسیاری از زمینه ها پیشرفت چشمگیری داشته است، اما باید بدانید که تاکنون از لیزر در جراحی های زیبایی بینی از جمله جراحی ارتوپدی بینی استفاده نشده است. به دلیل بافت‌های ظریف و متعدد در این ناحیه، نمی‌توان از لیزر برای برداشتن جراحی استفاده کرد. جراحی لیزر فقط یک عامل تبلیغاتی است و تنها فایده آن پر کردن بینی با کاهش اندکی ضخامت بینی است. البته رینوپلاستی بدون جراحی می تواند به معنای تزریق فیلرهای پوستی نیز باشد. با تزریق فیلر عیوب بینی به طور موقت بسته می شود و لازم است هر از چند گاهی تزریق فیلر بینی تکرار شود. به طور کلی، عیوب و عیوب بافت استخوانی بینی را تنها با برداشتن جراحی می توان به طور قطعی اصلاح کرد. پس به جای اینکه وقت خود را با این روش ها تلف کنید، برای انتخاب بهترین جراح بینی در تهران وقت خود را به تحقیق و بررسی اختصاص دهید.


درد جراحی بینی استخوانی

یکی از نگرانی هایی که برای اکثر متقاضیان جراحی بینی ایجاد می شود، درد ناشی از عمل است. در حین جراحی، چون افراد معمولاً تحت بیهوشی عمومی هستند، دردی را تجربه نمی کنند. پس از به هوش آمدن و از بین بردن اثرات بیهوشی، درد به تدریج ظاهر می شود. لازم به ذکر است که احساس درد بعد از جراحی بینی کاملا طبیعی است و برای تسکین آن اقداماتی مانند مصرف مسکن انجام می شود.

شدت دردی که بعد از عمل استخوان بینی ظاهر می شود به عوامل مختلفی بستگی دارد و برای همه افراد یکسان نیست. برخی از متقاضیان با آستانه درد و تحمل بالا ممکن است بتوانند شدت درد را تحمل کنند، اما برخی دیگر با تحمل درد پایین ممکن است کمی بیشتر ناراحت شوند. البته می توانند از مسکن های تجویز شده توسط بهترین پزشک بینی در تهران استفاده کنند. اگر در حین عمل بینی تغییرات زیادی در استخوان ها و سایر بافت ها ایجاد شود یا در صورت لزوم استخوان ها شکسته شوند تا شکل و فرم صحیح پیدا کنند، پس از جراحی باید منتظر درد بیشتری باشید. به طور کلی درد بعد از جراحی بینی موقتی است و به تدریج از شدت آن کاسته می شود و پس از چند روز کاملاً بهبود می یابد.

برای جلوگیری از تشدید یا عود درد باید بینی خود را از صدمات و آسیب های احتمالی محیط محافظت کنید و از خوابیدن به صورت یا پهلو در هنگام خواب و استراحت تا زمانی که بینی کاملاً به شکل جدید خود بازگردد خودداری کنید. . . همچنین داروهای تجویز شده توسط جراح بینی خود را مصرف کنید.


مشاهده منبع: https://payju.ir/content/لیست-پزشکان-متخصص-جراحی-بینی-در-شیراز


[ بازدید : 279 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نصر است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]