بالاخره گره کور سریال «هفت» مشخص شد؟

شنبه 11 شهريور 1402
10:19
A125


بالاخره نقطه کور فصل 7 فاش شد؟

با واگذاری سریال «هفت» یکی از پرمخاطب ترین سریال های شبکه نمایش خانگی در آستانه اکران است. با این حال، به نظر می‌رسد که چالش‌های پیش‌رو در دو سال گذشته کمتر از حد انتظار بوده است. در صورتی که گره کور «هفت» باز شده و خود کارگردان مدعی است که انتظار نداشت این سریال با کمترین موشکافی نمایش داده شود.

به گزارش ایسنا، سریال «بازگشت» به نویسندگی و کارگردانی کیارش اسدی زاده به زودی از یکی از تریبون های شبکه تلویزیونی داخلی پخش می شود. کارگردانی که پیش از این سریال «رینگوژجور» را در کارنامه کاری خود جلوی دوربین برده است و این سریال دومین تجربه کاری او در عرصه تئاتر در خانه محسوب می شود.

سریال «هفت» قرار است پس از رفع مشکلات مربوط به صدور مجوز با ساترا، از آگوست اکران شود. به نظر می رسد در پخش برنامه «هفت» موانع زیادی وجود دارد، گاهی مشکلاتی پیش می آید که پخش برنامه را به تعویق می اندازد، اما اخیراً این کارگردان گفته معتقد نیست شاید از 20 فصل این اثر، 6 فصل این کار را داشته باشد. آزمون را قبول نکرد

به نظر می رسد سابقه این سلسله فعالیت های اجتماعی جای نگرانی دارد و اکنون با کنترل بسیار کم در پخش، گامی رو به جلو برای تنظیم پیام های صوتی و تصویری در همه جای فضای مجازی محسوب می شود.

بر این اساس «هفت» در هفت قسمت ساخته شد و پیش بینی می شد که اکران شود، اما حالا بنا به دلایلی گفته می شود که باید 20 قسمت باشند.

داستان یوتی حول درآمد هفت دانش آموز می چرخد ​​که در مسیر اشتباهی قرار می گیرند. شواهد نشان می دهد که ژانر فعالیت اجتماعی به صفحه اصلی بازگشته است. جدای از این سریال (هفت) سریال «عقرب های عاشق»، «زاچم کاری 2»، «بازنده»، «آمستردام»، «هایهیت گمشده» نیز روی همین پلتفرم ها عرضه می شوند یا در حال آماده سازی هستند. خود نمایی کردن.

تولید سریال هفت در سال 2019 آغاز شد و در خرداد 1400 به پایان رسید و زمانی که اعلام شد این سریال اکران می شود اما با تاخیر، حالا بعد از دو سال روی پلتفرم های تلویزیون پخش می شود.

از سوی دیگر، سریال «هفت» را می‌توان تجربه‌ای جدید در حوزه تعاملی مسافرخانه با تهیه‌کنندگان پروژه‌های شبکه‌های داخلی تلویزیون دانست. چرا که به گفته کارگردان، مشاوران زمان خاصی را برای سریال او در نظر گرفته اند که با حضور آنها لحظه به لحظه تماشا می شود و در نهایت به راه حلی می رسد تا این اثر با کمترین آسیب پخش شود.

این سریال یک سریال پربازیگر محسوب می شود; این سریال بازیگرانی چون رضا کیانیان، نیکی کریمی، مهدی هاشمی، نازنین بیاتی، مینا ساداتی را جلوی دوربین می برد.

نیکی کریمی یکی از بازیگران اصلی «هفت» پیش از این با حضور در سریال هایی مانند «یاقی»، «آقازاده» و «ممنوعه» با شبکه نمایش خانگی همکاری داشته است.

رضا کیانیان دیگر بازیگر پیشکسوت سینما پس از حضور در شهرزاد 2 و 3، شاهگوش، قلب ییچی، سیوش و بی تو میمیرم، برای ششمین بار در هفت بازی می کند. با یک پروژه در شبکه نمایش داخلی همکاری کرد.

مهدی هاشمی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون سابقه بازی در سریال های گلشیفته و شبکه زنان راز قبل از «هفت» را دارد.

نمایش بیشتر: https://tmk.ir/series/101699


[ بازدید : 314 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نصر است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]