مشکلات رایج قالب وردپرس و نحوه رفع آنها

پنجشنبه 20 مهر 1402
17:37
A125


با سلام خدمت شما عزیزان در این مقاله از پشتیبانی وردپرس قصد داریم به بررسی مشکلات رایج قالب های وردپرس و نحوه رفع این مشکلات بپردازیم. گاهی اوقات این افزونه ها یا قالب ها به تنهایی یا با هم باعث بروز مشکلاتی در سایت ما می شوند که در ادامه به آنها می پردازیم.


مشکلات رایج تم وردپرس

صفحه سفید پس از فعال سازی قالب ژاکت

لغزنده و تب کار نمی کنند

محصول نصب شده مشابه نسخه نمایشی خریداری شده نیست

تغییرات اعمال نشد

من قالب رو نصب کردم ولی شبیه دموی خریداری شده نیست؟!!!

اکثر قالب هایی که از مارکت ها خریداری می کنید دموهای زیبایی دارند و می خواهید پس از نصب قالب دقیقا همان دموها را دریافت کنید. برای این منظور باید چند کار را انجام دهید: البته اگر قالب خریداری شده بسته نصب آسانی داشت. ، مشکلی نیست. اما اگر آن را ندارید، باید مراحل زیر را طی کنید تا قالب خود را شبیه نسخه نمایشی قالب کنید: Content Embedding: اگر فایل جاسازی محتوا توسط شما ارائه شده است. به آن بگویید قالب را از کجا خریداری کرده اید، سپس آن را از طریق قسمت Tools > Embed it اضافه کنید تا محتوا به طور کامل در سایت جاسازی شود. اگر این فایل را ندارید باز هم مشکلی نیست چون خودتان می توانید محتوا را ایجاد کنید. با کمی زمان و حوصله. نصب تنظیمات قالب: اگر فایلی دارید که تنظیمات را بعد از ارائه الگو در آن قرار دهید، می توانید از آن و تنظیمات قالب نمایشی برای خود استفاده کنید. برای این منظور افزونه را معرفی نمی کنیم زیرا افزونه های زیادی وجود دارد. اگر این فایل در اختیار شما قرار نگرفت، باز هم مشکلی نیست. می توانید تنظیمات دلخواه خود را از قسمت تنظیمات الگو اعمال کنید. ایجاد صفحه اصلی: به طور کلی برای قالب های حرفه ای باید مشخص کنید. تنظیمات را برای صفحه اصلی و این صفحه اعمال کنید. کاربر آدرس اصلی سایت شما را وارد می کند و آن را می بیند.) به Settings > Reading رفته و تب اول را روی تب دلخواه خود قرار دهید و سپس تنظیمات را ذخیره کنید. سپس، آن تب عنوان برگه اصلی شما را نمایش می دهد و می توانید مقالات مورد علاقه خود را به این تب اضافه کنید.

من تغییراتی داده ام اما مرتبط نیستند!

یکی دیگر از مشکلات رایج در افزونه وردپرس زمانی است که داده ها را ذخیره می کند. اگر تغییراتی ایجاد کرده‌اید و ظاهر نمی‌شوند، احتمالاً یکی از دو مشکل ذخیره‌سازی را دارید:

کش مرورگر را پاک کنید، به صفحه اصلی سایت بروید و Ctrl + F5 را فشار دهید.

کش افزونه های خود را پاک کنید. اگر از افزونه‌های WP Super Cache یا W3 Total Cache استفاده می‌کنید، لطفاً کش آن‌ها را پاک کرده و مجدداً آزمایش کنید تا ببینید آیا تغییراتی رخ داده است.

به تنظیمات افزونه بروید و روی Clear cache کلیک کنید و سپس سایت را Refresh کنید. تغییرات مطمئناً ظاهر می شدند. امیدواریم این مقاله به شما در حل مشکلات رایج قالب وردپرس کمک کرده باشد. اگر همچنان مشکل دارید، می توانید از بخش پشتیبانی با ما تماس بگیرید. موفق باشید.



[ بازدید : 116 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نصر است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]