مزایا و معایب صندلی آرایش برقی و صندلی آرایش جک

پنجشنبه 5 بهمن 1402
22:08
A125


صندلی آرایش یکی از ابزارهای اصلی و ضروری در هر سالن زیبایی است. این صندلی باید به گونه ای باشد که راحتی و آسایش مشتری را فراهم کرده و کار آرایشگاه را تسهیل کند. بنابراین انتخاب صندلی آرایشگر مناسب بسیار مهم است و تاثیر زیادی در رضایت مشتری و کارایی آرایشگری دارد.

صندلی های آرایشگاه به دو دسته اصلی صندلی های آرایشگاه برقی و صندلی های آرایشگاه جوکی تقسیم می شوند. هر دو نوع صندلی ویژگی های خوب و بد خود را دارند. در این گزارش به بررسی تفاوت ها، نقاط قوت و ضعف هر نوع صندلی می پردازیم و به شما کمک می کنیم تا بهترین گزینه را برای فروشگاه خود انتخاب کنید.

عملکرد آسانسور آرایشی

صندلی آرایش برقی نوعی صندلی است که می تواند ارتفاع و جهت را با موتور الکتریکی تغییر دهد. در این نوع صندلی موتور الکتریکی در قسمت پایینی زین قرار گرفته و به گیربکس متصل است که حرکت را به پیستون منتقل می کند. با فشار دادن دکمه بالا پیستون به سمت بالا حرکت می کند و ارتفاع صندلی افزایش می یابد. کاهش قد مراحل مشابهی را دنبال می کند.

صندلی برقی علاوه بر تغییر ارتفاع می تواند برای نشستن نسبت به پایه نیز تنظیم شود. در این نوع صندلی با فشار دادن دکمه چپ یا راست، صفحه زیر پای کفش به چپ یا راست می چرخد ​​و جهت نشستن را تغییر می دهد. همچنین برخی از صندلی های برقی قابلیت تنظیم برقی پشت سر را دارند.

صندلی آرایش جکی چگونه کار می کند؟

یکی دیگر از صندلی های سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه خانه عروس، صندلی آرایش جکی است. صندلی جکی نوعی صندلی است که با فشار گاز می تواند ارتفاع را تغییر دهد. با این نوع صندلی تنظیمات ارتفاع و زاویه با دسته یا اهرم انجام می شود.

با فشار دادن پدال، پیستون به سطح فولاد نزدیک‌تر می‌شود و ارتفاع صندلی کاهش می‌یابد. افزایش ارتفاع صندلی نیز به همین ترتیب انجام می شود که چندان سخت و پیچیده نیست. برای آشنایی بیشتر با این محصولات مقاله بررسی تخصصی صندلی آرایش برقی و صندلی میکاپ جکی را مطالعه کنید.

مزایا و معایب صندلی آرایش برقی و صندلی آرایش جکی چیست؟

هر صندلی آرایش برقی و بالابر دارای مزایا و معایبی است که به مشتری کمک می کند بهترین انتخاب را داشته باشد. ابتدا باید راحتی مشتری و خودتان را در حین انجام کار در نظر بگیرید. در ادامه به بررسی مزایا و معایب هر یک از این صندلی ها می پردازیم.

مزایای صندلی آرایش برقی

دقت بالا در تنظیم ارتفاع: از آنجایی که صندلی برقی با استفاده از دکمه کار می کند، دقت بالایی در تنظیم ارتفاع دارد. این باعث می شد که صندلی در زاویه مورد نظر باقی بماند یا ارتفاع آن کم یا زیاد شود.

راحتی بالا هنگام تغییر جهت نشستن: تغییر جهت نشستن این صندلی نیز به راحتی قابل تنظیم است. در این حالت می توان صندلی آرایشگاه را با لمس یک دکمه به راحتی از یک سمت به سمت دیگر جابه جا کرد.

انعطاف پذیری بالا در تغییر زاویه پشت و خوابیدن: صندلی آرایش برقی قابلیت تنظیم پشت و زاویه عقب را نیز ارائه می دهد. این وضعیت کاربر را مجبور کرد تا در موقعیت صحیح صندلی آرایش برقی راحت باشد.

معایب صندلی های آرایش برقی

امکان استفاده از برق ثابت: به دلیل وابستگی به برق، صندلی برقی در صورت قطعی برق یا قطعی برق قابل استفاده نیست. اما این وضعیت چندان سخت نیست و مشکل جدی ایجاد نمی کند زیرا اکثر سالن های زیبایی مجهز به برق اضطراری هستند.

تعمیر و نگهداری مجتمع: ساختار صندلی برقی پیچیده است و اگر قسمتی آسیب ببیند تعمیر آن مشکل خواهد بود. اما از طرفی صندلی آرایش برقی به دلیل کیفیت خوبی که دارد دیر یا زود نیاز به تعمیر دارد.

حمل سخت: از آنجایی که صندلی برقی لوازم آرایشی سنگین تر از صندلی جکی است، حمل آن آسان نیست. این ویژگی برای آرایشگرانی که می خواهند صندلی خود را به سالن نزدیکتر کنند می تواند مشکل ساز باشد.

مزایای صندلی آرایش جکی

قابل استفاده در صورت قطع برق: از آنجایی که صندلی برافراشته مستقل از برق است، می توان از آن در صورت خرابی یا قطع برق استفاده کرد.

تعمیر ساده و آسان: صندلی آرایش جکی ساختار ساده ای دارد و در صورت آسیب دیدن بخشی از آن به راحتی قابل تعمیر است. علاوه بر سهولت تعمیر، هزینه صندلی جکی کمتر از صندلی برقی خواهد بود.

حمل آسان: صندلی آرایش جکی حمل بسیار آسان است و به راحتی بین سالن ها جابه جا می شود. صندلی جکی را به دلیل سهولت حمل و نقل در سفر انتخاب می کنند.

معایب صندلی روشویی جکی

تنظیم ارتفاع با دقت کم: صندلی آرایش جکی با پدال کار می کند و دقت تنظیم ارتفاع آن کم است. این می تواند باعث شود صندلی در ارتفاع نامناسبی بنشیند و باعث ناراحتی آرایشگر یا مشتری شود.

ناخوشایند برای تغییر جهت نشستن: این دستگاه هنگام تغییر جهت نشستن با استفاده از پدال زیر صندلی چرخان، راحتی را کاهش می دهد. تغییر وضعیت این صندلی نیاز به حرکات دست دارد و احتمال بروز مشکلات فیزیکی وجود دارد.

مشکل در تغییر زاویه پشت سر: صندلی آرایش جکی میکاپ فقط می تواند زاویه پشت را تنظیم کند. و تغییر زاویه عقب کم است. در این حالت مشتری در زاویه مورد نظر قرار نمی گیرد و این باعث ایجاد مزاحمت برای آرایشگر می شود.

صندلی آرایش برقی یا صندلی آرایش جکی؛ کدام گزینه را انتخاب کنیم؟

وقتی مزایا و معایب هر یک از این نوع صندلی ها را در نظر می گیرید، بسته به نیاز، بودجه و شرایط هر آرایشگاه، مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید. اگر به دنبال صندلی ارزان، ساده و قابل استفاده در همه شرایط هستید، صندلی آرایش جکی ممکن است برای شما مناسب باشد. اما اگر به دنبال یک صندلی با کیفیت، دقیق و راحت هستید، صندلی آرایش برقی بهترین انتخاب است.

برای خرید صندلی آرایش برقی یا آرایشی با کیفیت خوب و با قیمت مناسب می توانید به پرشین کلاسیک مراجعه کنید. این سایت دارای مجموعه ای از بهترین صندلی های آرایشگاه در طرح ها و رنگ های متنوع و قابل سفارش می باشد.


[ بازدید : 28 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نصر است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]