بزرگ شدن آلت تناسلی

يکشنبه 22 بهمن 1402
10:26
A125


ترس از اندازه آلت تناسلی مردان یک مشکل طبیعی انسان است. اکثر افرادی که چنین احساسی دارند به دنبال راه هایی برای بزرگ کردن آلت تناسلی خود هستند. اما آلت تناسلی اکثر افراد تقریباً طبیعی و اندازه طبیعی است. قبل از اینکه برای تصمیم گیری درست قدم بردارید، بهتر است مطالب زیر را مطالعه کنید. در ادامه به بررسی اندازه طبیعی آلت تناسلی مردانه می پردازیم. برای خرید قرص بزرگ کننده با فروشگاه زوجیم همراه باشید. 


اندازه طبیعی آلت تناسلی چیست؟

در مطالعه‌ای در سال 2014 روی 15521 مرد، محققان طول آلت تناسلی مردان مختلف را در زمان نعوظ اندازه‌گیری کردند و میانگین آن 5.21 اینچ بود.

اندازه آلت تناسلی بدون نعوظ نمی تواند تنها شاخص اندازه در طول نعوظ کامل باشد. اگر آلت تناسلی شما در حین نعوظ 13 سانتی متر یا بیشتر باشد، اندازه شما طبیعی است. اما در عین حال آلت تناسلی کوچک در هنگام نعوظ کمتر از 8 سانتی متر در نظر گرفته می شود.

زنان اندازه آلت تناسلی را چگونه می بینند؟

این تبلیغ باعث شد تا مردان فکر کنند که شریک زندگی آنها به شدت نگران اندازه آلت تناسلی خود هستند و این موضوع برای آنها بسیار مهم است. با این حال، طبق تحقیقات، بیش از 80 درصد از زنان از اندازه آلت تناسلی همسر خود راضی هستند و حدود 18 درصد از اندازه آن و تنها چند درصد از اندازه آلت تناسلی خود شکایت دارند.

چه کسانی به روش های بزرگ کردن آلت تناسلی نیاز دارند؟

بر اساس بحث های علمی موجود، تنها مردانی با طول آلت تناسلی کمتر از 8 سانتی متر در نعوظ کاندیدای مناسبی برای روش های بزرگ کردن آلت مردانه هستند. بر اساس داده های به دست آمده 2.5 درصد از این تعداد مرد هستند.

در هر صورت، اگر هنوز از این اندازه ها بیشتر هستید و باز هم از طول آلت خود راضی نیستید، بهتر است راه ها و روش های موجود را از یک متخصص بپرسید. کارشناسان فروشگاه Batadek ما همیشه آماده مشاوره در مورد روش ها و سایزبندی محصولات هستند.

روش های بزرگ کردن آلت تناسلی چیست؟

در زیر چند مورد رایج را به شما می گوییم و به آنها نگاه می کنیم، برای بقیه مطالب به ما مراجعه کنید.

اکستنشن کاندوم وکیوم

در دستگاه های پمپ خلاء ایجاد فشار زیر جوی باعث افزایش جریان خون به ناحیه مورد نظر و افزایش نفوذ خون و رساندن آن به بافت های تناسلی خواهد شد.

در نهایت، این فرآیند باعث رشد و بزرگ شدن آلت تناسلی می شود. البته لازم به ذکر است که این تغییرات دائمی نیستند و بدون استفاده مکرر از ابزار اثر آنها به مرور زمان از بین خواهد رفت.

استفاده از پمپ های وکیوم باید با دقت و زیر نظر افراد متخصص انجام شود. برای استفاده از جاروبرقی برای بزرگ کردن آلت تناسلی و انتخاب بهترین دستگاه حتما با کارشناسان ما مشورت کنید.

بر اساس بازخوردی که در طول سال ها در مورد استفاده از بهترین قرص کلفت کننده دائمی دریافت کرده ایم، افرادی که از  روغن کرچک استفاده می کنند، نتایج بهتری داشته اند.


ورزشی

در برخی، رسوبات چربی در اطراف ناحیه تناسلی، پایه آلت تناسلی را پنهان می کند. بنابراین ورزش علاوه بر افزایش اعتماد به نفس جنسی می تواند این تاثیر ناشی از تجمع چربی را کاهش دهد. از آنجایی که اندازه نسبی است، کاهش میزان چربی در این ناحیه می تواند شکل و اندازه را بهبود بخشد.

طبق ادعاها، jelqing شامل چندین مرحله است:

گرم کردن بافت: این کار اغلب با استفاده از یک دوش آب گرم یا یک پارچه گرم و مرطوب برای افزایش جریان خون و خاصیت ارتجاعی در ناحیه تناسلی انجام می شود.

روان کننده: استفاده از روان کننده برای جلوگیری از سایش پوست و افزایش راحتی در هنگام ورزش.

حرکت تند: مرد باید انگشت اشاره و حلقه خود را به شکل علامت "OK" درآورد و آن را در اطراف قاعده آلت تناسلی قرار دهد و سپس به آرامی آن را به سمت سر آلت بکشد و این کار باید تکرار شود.

Zelqing ممکن است عوارض جانبی از جمله تحلیل رفتن عضلات، تورم یا درد داشته باشد به همین دلیل توصیه می شود قبل از ورزش به خصوص در زمان تغییرات بدن با پزشک مشورت کنید هیچ مطالعه علمی قطعی اثربخشی یا بی خطر بودن jelqing را به طور کامل تایید نکرده است.

ماساژ

ماساژ آلت تناسلی را می توان برای اهداف مختلفی از جمله افزایش جریان خون یا به عنوان بخشی از یک روال بهداشت شخصی انجام داد. هیچ مطالعه علمی معتبری در مورد اثربخشی طولانی مدت این روش وجود ندارد. اما برای انجام ماساژ با هدف بهبود گردش خون، در حین ماساژ دقت کنید که دست و ناحیه تناسلی تمیز و بدون زخم باشد.

برای کاهش اصطکاک از روان کننده های مناسب استفاده کنید. به آرامی ناحیه صمیمی را ماساژ دهید، مراقب باشید از نیروی بیش از حد استفاده نکنید، که ممکن است باعث آسیب شود.

چربی سوزی

یکی از راه های افزایش سایز و طول آلت تناسلی، تزریق است.


[ بازدید : 38 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نصر است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]