راهنمای مخفی استالین یوسف برای انواع ردیاب خودرو

سه شنبه 9 اسفند 1401
10:09
A125


این دستگاه ردیاب دارای حافظه داخلی بوده که تا 3 ماه مسیرهای حرکتی و مسافت های طی شده در روز و هفته های پیشین را درون اپلیکیشن ذخیره و ثبت میکند. مزیت رقابتی دیگر ما واردات به صورت انبوه از شرکت های معتبر در زمینه جی پی اس میباشد که باعث شده است قیمت های ما اغلب نسبت به رقبا پایین تر و کیفیتمان بالاتر باشد. همانند همه دستگاه­های الکترونیکی، ردیاب­ها نیز نیازمند همراه داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش هستند و هرچقدر این زمان بیشتر باشد بیانگر این موضوع است که شرکت وارد کننده و یا تولید کننده از کیفیت کالای وارداتی و یا تولیدی خود مطمئنتر است. یعنی در تولید و خرید آن در کارخانه نظارت کامل توسط کارشناس بازرگانی جی پی اس ردیاب دلتا صورت میگیرد. برخی از افراد براین باور هستند که با خرید کالای خارجی، کیفیت و خدمات بهتری در مقایسه با کالاهای تولید داخل دریافت می­کنند.

https://radyabeman.com/

علاوه براین با توجه به پدیده سالمندی جمعیت در کشور، کمتر خانوادهای را می­توان یافت که در آن افراد سالمند و توانخواه وجود نداشته باشد. علاوه براین سامانه ردیابی اکثر ردیاب­های وارداتی، از زبان فارسی پشتیبانی نمی­کند و تنها گزارشات محدودی نظیر وضعیت آنلاین و موقعیت کنونی را در اختیار شما قرار می­دهند. نکته ای که در این بین باید به آن توجه داشته باشید این مورد است که ردیاب­هایی که امکان نگهداری اطلاعات بر روی سرورهایشان را ندارند نمی­توانند اطلاعات مسیر ردیاب را در اختیار شما قرار دهند و در مواقعی نظیر سرقت خودرو، گم شدن شخص و یا محموله­های گران قیمت عملاً هیچ استفادهه­ای برای شما ندارند. با این کار ردیاب فعال شده و آماده استفاده است و برای مشاهده گزارشات کافی است اپلیکیشن مربوط به ردیاب خود را دانلود و بر روی گوشی تلفن همراهتان اجرا کنید. برای این منظور یکی از کارشناسان ما به محل شما اعزام می گردد و این دستگاه را که بصورت مخفی در اتومبیل نصب می شود و به هیچ عنوان قابل مشاهده نیست را راه اندازی می کند.   https://radyabeman.com/gps-tracking-application/


یکی دیگر از راه­های اطلاع از امکانات سامانه ردیابی، مشاهده دمو و قابلیت­های آن است. اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که به هر دلیلی باید ساعت­ها و یا روزها از فرزندان یا افراد سالخورده خانواده خود به دور بوده و دائم نگران وضعیت و سلامت این افراد باشید، ردیاب­های شخصی کمک بزرگی به شما خواهند بود، چرا که کودکان و سالمندان به دلیل شرایط جسمانی و وضعیت خاص سنی معمولاً از خطرات و وقایع ناخوشایندی که می­تواند برایشان رخ دهد بی اطلاع بوده و از هوشیاری لازم در برخورد با چنین شرایطی برخوردار نیستند. با توجه به آنچه در قسمت فوق به آن اشاره شد براحتی می­توان دریافت که ردیاب شخصی بدون نصب چه کمکی در زمینه رفع نگرانی خانواده­ها در گم شدن کودکان و والدین آلزایمری آن­ها و نیز ردیابی نامحسوس افراد می­تواند داشته باشد. چگونه ردیاب شخصی به تامین کامل امنیت اشخاص و افراد بویژه مراقبت از کودکان و سالمندان کمک می­کند؟ این باور اگرچه در برخی از موارد صادق است اما باید این نکته را مدنظر بگیرید که برای همه کالاها چنین موردی صدق نمی­کند و برای دستگاه­های الکترونیکی نظیر ردیاب که گارانتی و پشتیبانی امری حیاتی به حساب می­آید، خرید ردیاب­های خارجی بویژه ردیاب­های چینی با توجه به اینکه سرورهایشان در خارج از ایران بوده و دائم با قطعی و عدم ارتباط با ایران مواجهه می­شوند آنطور که باید از کارایی بالایی برخوردار نیستند.

https://radyabeman.com/product-category/gps-tracker/vehicle-tracker/

اما در سال­های اخیر، استقبال بسیار خانواده­ها­ بویژه خانواده­های دارای کودک و افراد سالمند از این محصول به قدری بالا بوده است که بسیاری از افراد از این محصول به نام­های ردیاب کودک، ردیاب دانش آموزی و حتی ردیاب سالمند یاد میکنند. این ردیاب گزینه مناسبی برای دانش آموزان، خانوادههای دارای کودک، افراد سالمند آلزایمری، توان خواه، فروشندگان کیفی طلا و جواهرات است. این وسیله عموما داخل درب ماشین یا داخل سقف یا در داشبورد ماشین قرار می گیرد. یکی از مهمترین دلیل ارزان بودن و یا گران بودن یک دستگاه ردیاب میان عمر باتری و قابلیت شارژ این دستگاه است.دستگاه هایی که ارزان قیمت هستند طول عمر باتری کمتری دارند ولی دستگاه های ردیاب با قیمت بالاتر از باتری لیتیوم استفاده می کنند که کیفیت بهتری دارند و در زمان خاموش بودن نیز شارژ را بیشتر حفظ می کنند. ردیاب PR3 رادشید با وزن 200 گرم، ابعاد 6 × 14 و ضخامت 2 سانتی متر با ظرفیت باتری 6000 میلی آمپری ظاهری کاملاً مشابه پاوربانک دارد و میتوان آن را همانند پاوربانک های معمولی در کیف، چمدان و یا در ماشین و میز کار قرار داد و به راحتی از آن استفاده نمود.


[ بازدید : 464 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نصر است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]