شیر برقی شکارچی چیست و چرا به آن نیاز داریم؟

چهارشنبه 18 بهمن 1402
19:18
A125


شیر برقی چیست؟ چرا برای آبیاری به خصوص در مناطق کشاورزی به شیر برقی نیاز داریم؟ اول از همه به زبان ساده باید بگوییم که شیر برقی وسیله ای است که برای کنترل جریان آب متصل و قطع می شود. این دستگاه از تجهیزات پرکاربردی محسوب می شود که اخیراً در صنایع مختلف برای انتقال مایعات و هوا مورد استفاده قرار می گیرد. در بین انواع شیر آبیاری برقی، شیر برقی هانتر که محصولی مدرن و باکیفیت از شرکت هانتر می باشد، قادر به کنترل جریان آب مصرفی در صنایع مختلف بوده و توانایی بسیار خود را در این زمینه به اثبات رسانده است. این محصول آمریکایی توسط یکی از معتبرترین شرکت های دنیا تولید می شود. به همین دلیل مهم است که در یک فروشگاه تایید شده خرید کنید. بازرگانی آب نیرو در فروش تخصصی شیر برقی هانتر و شیر برقی دیوار سبز و سایر تجهیزات آبیاری با شماست.

مشخصات شیر ​​برقی هانتر

این دستگاه بر روی سر درب محصول نصب می شود که با دست می توان جریان آب را قطع کرد. این قطعه امکان تعمیر و نگهداری شیر برقی هانتر را به راحتی و بدون ایجاد مزاحمت در سایت ممکن می سازد. ابعاد شیر برقی شکارچی معمولا بر اساس قطر لوله ای که بین آنها استفاده خواهد شد تعیین می شود. انتخاب اندازه شیر برقی باید با اندازه یکسان یا کوچکتر لوله مطابقت داشته باشد. این شیر می تواند دمای 66 درجه سانتیگراد و فشار 15 بار را تحمل کند. همچنین شیر برقی آبیاری هانتر DC با باتری هانتر قابل استفاده است. https://terasmag.ir/%d8%b4%db%8c%d8%b1-%d8%a8%d8%b1%d9%82%db%8c-%d9%87%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%b1-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d9%88-%da%86%d8%b1%d8%a7-%d8%a8%d9%87-%d8%a2%d9%86-%d9%86%db%8c%d8%a7%d8%b2-%d8%af%d8%a7%d8%b1/

کاربردهای اساسی شیر برقی آبیاری شکارچی سایز 1

شیر برقی هانتر برای بسیاری از صنایع قابل استفاده است، اما عمده فروش ما برای خدمات آبیاری زمین سبز، مزارع کشاورزی و گلخانه ها است. از آنجایی که نیروی شکارچی برای قطع و وصل جریان آب و سایر جریان های آب در طول لوله های اصلی و فرعی استفاده می شود، نگهداری و کنترل این قطعات توسط اپراتورهای ذیصلاح و باکیفیت مانند اپراتور یا مهندس شکارچی ضروری است. زمان امروز

از جمله ویژگی های اصلی این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

استفاده در سیستم های آبیاری بارانی زیرا در دبی های کم موثر است

برنامه آبیاری آب باران

می توان از آن در سیستم های انتقال آب یا سایر مایعاتی که خاصیت خورندگی دارند استفاده کرد. (مواد شکارچی قوی و با کیفیت است)

خاموش و روشن کردن جریان آب در آبپاش های مورد استفاده در زمین های طبیعی فوتبال

اسپری های فضای سبز مورد استفاده در پروژه های فضای سبز; برای جدا کردن اسپرینکلرهای چرخشی یا اسپرینکلرهای مخفی Hunter استفاده کنید.

قابل استفاده در سیستم های گلخانه ای برای قطع و وصل جریان آب در لوله های ثانویه آبیاری قطره ای در گلخانه.

کاربرد در سیستم های مه پاش گلخانه ای

آبیاری، کشاورزی، تامین آب و انتقال کلیه سیالات شیمیایی و...

چرا به شیر برقی هانتر نیاز داریم؟

ابتدا برای پاسخ به این سوال باید به مدیریت مصرف آب در صنعت کشاورزی اشاره کرد. با نصب و راه اندازی این محصول، جریان آب ورودی و خروجی کنترل می شود و جایی برای هدر رفتن یک قطره آب وجود ندارد. این دستگاه می تواند میزان مصرف آب را کنترل کند. بخش بعدی به کیفیت محصول و قدمت آن می پردازد. در حال حاضر، تولید کنندگان و برندهای مختلف زیادی در بازار وجود دارد، قابل اعتماد بودن آسان نیست. برند هانتر به عنوان یک انتخاب قابل اعتماد شناخته شده است که می توانید به مدت 5 سال از آن استفاده کنید. این محصول سرعت اتصال و قطع جریان آب را افزایش می دهد و قابلیت اطمینان بسیار مهم است، روش های تعمیر و تعویض قطعات نیز به راحتی در دسترس است.

آخرین کلمه

شما می توانید شیر برقی هانتر را فقط یک جزء کوچک در نظر بگیرید که جریان آب را با روشن و خاموش کردن آن کنترل می کند. اما واقعیت این است که انواع شیر برقی از جمله مدل هانتر در صنایع مختلف کاربرد فراوانی دارد. با طراحی هوشمند دارای شیر برقی، به یکی از مهمترین ابزار در باغبانی و کشاورزی تبدیل شده است. بنابراین با خرید، نصب و استفاده از این قطعه از بازرگانی آب نرو می توانید کنترل بیشتری بر وضعیت باغ، مزرعه و گلخانه خود داشته باشید. البته توجه داشته باشید که همه انواع شیرهای برقی برای آبیاری مزارع و باغات مناسب نیستند. به همین دلیل است که ما خرید شیر برقی هانتر را توصیه می کنیم. زیرا کیفیت و کارایی آن به دلیل طراحی، شکل و جنس خوب آن ثابت شده است. اگر قصد خرید این دستگاه ها را دارید می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید.


[ بازدید : 63 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نصر است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]