یک روکش صندلی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

چهارشنبه 1 شهريور 1402
14:54
A125


بسیاری از افرادی که به دنبال روکش صندلی برای خودروی خود هستند، در انتخاب پارچه یا چرم تردید دارند و نمی دانند کدام پارچه و رنگ را انتخاب کنند. اغلب صاحبان خودرو روکش صندلی ها را عوض می کنند تا خودرو جدید به نظر برسد و دکور خودرو را تغییر دهند. در مقاله زیر اطلاعات کلی در مورد روکش صندلی ها را بررسی می کنیم.

چگونه می توانید مواد محافظ صندلی خوب را شناسایی کنید؟

روکش های صندلی خودرو به 2 دسته پارچه ای و چرمی تقسیم می شوند و هر روکش دارای مزایا و معایبی است. اگر قصد خرید روکش صندلی پارچه ای را دارید، روکشی با دوخت ریزتر انتخاب کنید.

همچنین یک روکش پارچه ای خوب وزن بیشتری نسبت به سایر روکش های پارچه ای دارد. بنابراین مقاومت پوسیدگی آن بیشتر خواهد بود. لازم به ذکر است که عمر پوشش های نازک و سبک کمتر است.

برای شناسایی بهترین چرم، باید چرم را لمس کنید تا بتوانید کیفیت آن را تشخیص دهید. چرم اصل پشم بیشتری دارد و از نظر کیفیت نرم تر از چرم مصنوعی است.

اگر روکش چرمی که انتخاب می کنید مصنوعی باشد پس از مدتی ترک می خورد و ظاهری نامناسب به شما می دهد.

روکش صندلی دیجی کالا

روکش صندلی چه رنگی مناسب است؟

خیلی ها می پرسند چه رنگی برای روکش صندلی مناسب است؟ در پاسخ به این افراد باید گفت جدا از سلیقه، راه اصولی و صحیح، انتخاب رنگ با توجه به فضای داخلی خودرو است.

البته می توانید رنگ روکش را با توجه به رنگ بدنه خودرو انتخاب کنید. اما این روش معمولا برای خودروهایی با رنگ های خاص استفاده می شود و مشکی، سفید و خاکستری رنگ خاصی محسوب نمی شوند.

مزایا و معایب روکش های پارچه ای صندلی

یکی از مزیت های اصلی روکش های پارچه ای صندلی، تنوع بالای طرح و رنگ است. این روکش ها راحت تر و بادوام تر از چرم هستند. همچنین روکش های پارچه ای نسبت به چرم تغییر رنگ کمتر و ثبات رنگ بیشتری دارند.

در تابستان استفاده از آنها باعث تعریق نمی شود. در زمستان افت بسیار کمی دما را منتقل می کند. به همین دلیل می تواند باعث گرم شدن بیش از حد مسافران شود.

یکی از معایب پارچه مبلی این است که تمیز کردن آن دشوار است. چون تمیز کردنش سخته

مزایا و معایب روکش چرمی صندلی

روکش های چرمی برای خودروهای سواری و خودروهای اجرایی مناسب است. همچنین افرادی که از لباس کار در ماشین خود استفاده می کنند بهتر است از این نوع استفاده کنند.

در عین حال، روکش چرمی ظاهری اسپرت تری به خودروی شما می بخشد و می تواند انتخاب خوبی برای کسانی باشد که به ظاهر اسپرت تر اهمیت می دهند.

یکی از مزایای روکش های پارچه ای صندلی این است که به راحتی تمیز می شوند. زیرا به راحتی می توان کثیفی را از روی این نوع پوشش پاک کرد. بنابراین برای خانواده هایی که فرزندان کوچک دارند مناسب است.

یکی از اشکالات پوست گرم بودن آن در تابستان و سرد بودن آن در زمستان است.

مواد ترکیبی از چرم و پارچه

ترکیبی از چرم و پارچه برای روکش صندلی انتخاب هوشمندانه ای است. زیرا قسمت نشیمن و قسمت متصل به بدنه پارچه ای و بقیه کاغذ دیواری چرم است. به همین دلیل دمای زمستان و تابستان در این نوع پوشش تنظیم می شود و در صورت کثیفی به راحتی تمیز می شود.

اینها بهترین ویژگی های پوشش داده شده هستند

هنگام انتخاب روکش صندلی خودرو، روکشی را انتخاب کنید که دارای ویژگی های زیر باشد:

هنگام انتخاب روکش صندلی، روکشی را انتخاب کنید که مقاومت بیشتری در برابر سایش داشته باشد.

رنگ آن نیز باید طوری انتخاب شود که باعث خستگی چشم نشود.

شستشوی آسان.

جلوی نور رنگ را تغییر ندهید.

باعث تعریق کمتر می شود.

مطالعه بیشتر: https://behnikan.ir/product-category/خودرو-و-ابزار/روکش-صندلی/رنو/روکش-صندلی-تندر-90/


[ بازدید : 98 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نصر است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]