مزوفیت چیست؟ + مزایا، معایب و هزینه های انجام این کار

شنبه 8 مهر 1402
9:45
A125


کرم پودر دائمی یا مزویت چیست؟

کرم پودر دائمی یک روش پیچیده زیبایی و درمانی است که در آن با کمک سوزن های بسیار ظریف (microneedles [IH1] یا nanoneedles)، سرم هایی هم رنگ با صورت و بدن در عمق مشخصی از پوست (درم) قرار می گیرد. ). استفاده از این سرم در درم باعث می شود رنگ و بافت پوست شما یکدست تر به نظر برسد.

اثرات مثبت اندازه صورت

استفاده از تکنیک های میکرونیدلینگ یا نانو نیدلینگ در مزوکیت باعث افزایش تولید کلاژن و الاستین در پوست می شود. در نتیجه این دو عنصر پوست را جوان و شاداب می کنند. سرم های مورد استفاده در این روش علاوه بر رنگدانه ها معمولا حاوی پپتیدها و نیاسینامیدهای مفیدی هستند که پوست را مرطوب و تمیز می کنند.

این دو عملکرد با هم اثرات مثبت زیر را دارند:

لکه ها، کک و مک و تغییر رنگ روی پوست را از بین می برد.

حلقه های تیره، چین و چروک و خطوط ریز زیر چشم را کاهش می دهد.

پوست شما سالم و جوان به نظر می رسد.

منافذ باز و جوش های سر سیاه را کاهش می دهد.

پوست را نرم و مرطوب می کند.

فرد ایده آل برای تکنیک کرم پودر دائمی

سرم های مورد استفاده برای این روش در رنگ های مختلف تولید می شوند. با مخلوط کردن آنها، اپراتور یا پزشک یک سرم متناسب با نوع پوست شما ایجاد و اعمال می کند. طبق این مقاله، همه افراد (مرد یا زن) با هر رنگ پوستی می توانند عامل مزوایت باشند.

شما نباید از mezovit استفاده کنید.

اگرچه تکنیک مزوایت یا کرم پودر دائمی روشی کم خطر است که می تواند پوست را زیبا و براق کند. اما برخی از افراد به دلیل شرایط خاص سلامتی خود نمی توانند این کار را انجام دهند. این تکنیک برای افراد زیر ممنوع است:

زنان باردار و شیرده

افراد مبتلا به سرطان پوست

افرادی که آلوده، آلوده یا دارای بیماری های پوستی هستند

کسانی که آلرژی یا حساسیت دارند

افرادی که قرص راکوتان مصرف می کنند

افرادی که اخیرا (کمتر از دو هفته) تزریق فیلر انجام داده اند

کسانی که داروهای رقیق کننده خون مصرف می کنند

افرادی که بیماری کلوئید (واکنش بد بدن به زخم ها و جراحات) دارند.

عوارض کرم پودر دائمی

این روش ممکن است باعث خونریزی خفیف، قرمزی، تحریک پوست و لایه برداری جزئی پوست شود. همه این عوارض جانبی Mesow طبیعی هستند و در عرض 24 ساعت آینده کاملاً از بین خواهند رفت.

از دیگر عوارض جدی و نادر، باید به آلرژی و عفونت اشاره کرد. هر زمان که سطح پوست شکسته شود، به طور بالقوه عفونی است، اما انجام تکنیک کرم پودر ناپایدار در شرایط استریو و پیگیری دقیق می تواند احتمال بروز این مشکل را تا حد زیادی کاهش دهد.

احتمال واکنش آلرژیک به مواد با کیفیت بالا بسیار نادر است. اگر به لوازم آرایشی حساسیت دارید، بهتر است قبل از انجام این عمل از پزشک یا اپراتور بخواهید که روی قسمت کوچکی از پوست تست حساسیت انجام دهد.

احتیاط: برای انجام این عمل به کلینیک های معتبر مراجعه کنید تا توسط افراد با تجربه انجام شود. استفاده بیش از حد از سرم یا تزریق آن به لایه های زیرین پوست می تواند باعث ناهموار شدن رنگ پوست شما شود. از سوی دیگر، انتخاب رنگ اشتباه می تواند عواقب نامطلوبی داشته باشد.

قیمت مزویت برای پوست صورت

به طور کلی نمی توان مقدار مزوایتیت صورت یا سایر قسمت های بدن را به طور دقیق تعیین کرد. چون چیزهای مختلف تاثیر دارند. نکته اصلی سلامت پوست است. معمولاً متخصصان 2 تا 10 جلسه برای بهبود وضعیت پوست توصیه می کنند. اما اکثر افراد پس از 3 تا 5 جلسه به نتیجه مطلوب می رسند البته باید گفت که این امر برای افزایش توانایی تکرار جلسات پس از اتمام ضروری است.

کرم مزوایت یا پودر دائمی چگونه کار می کند؟

اجرای این روش زیبایی و درمانی معمولاً شامل هفت مرحله زیر است:

پاکسازی پوست: ابتدا سطح پوست باید کاملاً از مواد آرایشی، کرم ها و آلودگی ها پاک شود. برای این منظور معمولا از یک پاک کننده ملایم استفاده می شود.

لایه برداری ملایم: لایه برداری برای حذف سلول های مرده پوست برای افزایش جذب سرم Mesowhite انجام می شود. این لایه برداری برای پوست های حساس دو دقیقه و برای پوست های چرب پنج دقیقه طول می کشد.

خنثی: با استفاده از فوم مخصوص، ژل از روی پوست پاک می شود.

تقویت پوست: در این مرحله نوع خاصی از سرم تقویتی (که با نظر متخصص و نوع پوست شما مشخص می شود) روی پوست قرار می گیرد. حال با استفاده از دستگاه میکرونیدلینگ و ایجاد سوراخ های ریز، این سرم به پوست نفوذ می کند. سفت شدن پوست نتایج خوبی می دهد.

نحوه استفاده از سرم Mesowhite: در این مرحله سرم رنگی روی پوست شما زده می شود و متخصص مجددا میکرونیدلینگ را انجام می دهد تا سرم تا عمق مشخصی به داخل پوست شما نفوذ کند. معمولاً در این مرحله از سرم استفاده می شود. اما اگر هدف کانتورینگ صورت نیمه دائمی باشد، از سرم های تیره و روشن در نواحی مختلف استفاده می شود. این مرحله سه تا چهار بار تکرار می شود.

ماساژ دستی: پس از چرخاندن سوزن، سرم باقی مانده به صورت دستی روی پوست ماساژ داده می شود تا دوباره جذب شود.

ماسک مغذی: در این مرحله یک ماسک آبرسان و مغذی به مدت 15 دقیقه روی پوست قرار می گیرد.

این فعالیت ها 1.5-2 ساعت طول می کشد. با توجه به وضعیت پوست شما و تعداد درمان های لازم، متخصص توصیه می کند که Mesowhite را هر دو تا چهار هفته یکبار تکرار کنید.

مراقبت های بعد از مزوپروتئین صورت

نگهداری مزویت گام مهمی در نتیجه گیری صحیح است. بنابراین پس از انجام این روش درمانی و مراقبتی باید قوانین زیر را رعایت کرد:

پوست را به مدت 24 ساعت خشک نگه دارید، سپس چند روز با آب ولرم و مواد شوینده ملایم بشویید.

حداقل تا دو روز از لوازم آرایشی استفاده نکنید.

به مدت هفت روز از شنا کردن خودداری کنید.

در روزهای اول از تابش مستقیم نور خورشید خودداری کنید و در صورت لزوم از کرم ضد آفتاب با SPF بالا استفاده کنید.

به مدت دو هفته از لایه برداری استفاده نکنید.

برای بهترین نتیجه، حداقل به مدت هشت هفته از استفاده از محصولات پوستی حاوی ویتامین C و رتینول خودداری کنید.

ماندگاری کرم پودر چقدر است؟

ماندگاری Mesowhite بین 4 تا 9 ماه است. قدرت رنگدانه تا حد زیادی به توانایی پوست در بازسازی بستگی دارد. رنگدانه های اعمال شده بر روی پوست به مرور زمان تجزیه می شوند و از بدن دفع می شوند. علاوه بر قدرت جوانسازی، سیستم پوستی مورد استفاده می تواند بر شدت رنگدانه نیز تأثیر بگذارد. استفاده از محصولات ضد پیری یا لایه بردارها می تواند قدرت Mesowhite را کاهش دهد. اگر می خواهید اثرات کرم پودر دائمی شما بیشتر بماند، بهتر است هر 4 تا 5 ماه یکبار نگهداری را انجام دهید.

مراجعه به سایت: https://moorashin.com/بهترین-کرم-پودر-24-ساعته/


[ بازدید : 623 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نصر است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]